Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

19 Ağustos '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatilden dönüşüm muhteşem olmadı...

Tatilden dönüşüm muhteşem olmadı...
 

Tatil bitti...

Ama dönüşüm pek muhteşem olmadı

Tatil, dinlenmek, üzerindeki yorgunluğu atmak, gezmek, eğlenmek hepsini yaşadım tatil boyunca

Birde yanmasaydım bronzlaşmak uğruna süper olacaktı bu tatil.

Her sene yüksek faktörde koruyucu kullanır güneş ışınlarından korunurdum, bu sene biraz yanayım dedim attım kendimi sıcak kumlardan serin sulara...ve peşinden bronzlaştırıcıyı sür yat.Keyif işte.

Doğrusu güzelce bronzlaştım başlarda son günlere doğru hüsran.

Vücutta kabarmalar, kızarıklıklar ve acı.

Bulunduğum bölgede küçük bir hastane geçici olarak oraya gittim güneşe çıkma geçme dedi.Ah nerde

İstanbulun güzelim doktorları...İstanbula ayağımı basar bazmaz soluğu doktorda aldım.Aklımda bir dünya soruyla ya deri kanseri olduysam, ya vücudumdaki lekeler kalırsa...

Neyse ki kanser değilmiş koruyucu kullanmadığım için oluşan güneş alerji enfeksiyonuymuş.

Bir kaç gün güneşten uzak ilaçlarımla yaşamaya devam edecekmişim sonuçta.

Buna da şükür daha da kötüsü olabilirdi.Aslında fazla da şaşmadım hep böyle şeyler beni bulur.

Ama kendim ettim kendim buldum bronzlaşmak uğruna...

Siz siz olun koruyucusuz güneşe çıkmayın güneş yanığı bu ihmale gelmez.

Herşeye rahmen tatil gibisi yok, gece yıldızların altında dalga sesiyle huzuru bulmak gibisi varmı dünyada.
 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..