Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Tatilden herkese merhaba

Tatilden herkese merhaba
 

Değerli Blog dostlarım şu sıralar tatildeyim. 6 Temmuz Cuma günü kısa bir süreliğine yazılarıma ara verecektim ve bunu bildiren bir yazı yazma şansını yakalıyamadım. Çünkü nette problem çıktı. Cuma öğleden sonrada yola çıkınca malesef habersizce kaçtım. Şimdi Manavgat'ın Çolaklı beldesinde tatildeyim. Deniz, kum ve hava harika. Gerçekten dinlenmeye ihtiyacım varmış. Ama bu arada lezzetli yazıları ve yorumları özledim. Bir kaç yazımlada döneceğime emin olun. Herkese bir merhaba demek istedim. 22 Temmuzda görüşmek dileğiyle, sevgiler...

 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..