Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Müzik
 

Tatile giderken dinlenecek 10 şarkı

Tatile giderken dinlenecek 10 şarkı
 

Tatil


Bu sene tatile biraz geç çıkabildim, tatile çıkmadan önce telefonuma 10 şarkı yüklemiştim yolda zevkle dinledim. Bu 10 şarkıyı sizinle de paylaşmak istedim, yaz bitse de zevkle dinleyeceğinize inanıyorum… Benim en çok dinlediğim şarkıları soracak olursanız listemdeki ilk 3 şarkı, esen kalın.

1. Toygar Işıklı-Sen Eşittir Ben

2. Tarkan-İşim Olmaz

3. Malt-Neanderthal

4. Duman-Ellerin Ellerime

5. Kutsi-Kiracı

6. Ferhat GÖÇER-Zifiri

7.Tarkan-Adımı Kalbime Yaz

8.Sertap Erener-Rengarenk

9.Özgün-İstiklal

10.Emir-Eline Düştüm

 
Toplam blog
: 79
: 1155
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

Sınıf öğretmeni. 39 yaşında. İstanbul'da görev yapıyor içinden geldiği gibi yaşıyor ve yazıyor.....