Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatillerin en güzeli.

Tatillerin en güzeli.
 

Kar Manzarası.


Ben bu 15 karne tatilinde annemle memleketimiz orduya gitmeyi düşünüyordum. Ama bana engel olan bir tek okul vardı. Dayım memleketimiz ordudan buraya taksisiyle hasta getiriyordu bizde onunla gitmeye karar verdik. Annem okulumdan izin almaya gitti ve aralarındaki konuşma şöyle idi.

Annem: Öğretmen hanım kardeşim geldi de biz de tatil için memleketimiz orduya gitmeyi düşünüyorduk. Oğlum da yazılıların bittiğini söyledi doğrumu.

Öğretmen: Evet Hacer hanım.

Annem: Biz karneyi alabilir miyiz.

Öğretmen: Daha karneleri basmadık tatilden sonra alırsınız.

Annem: Tamam Öğretmen hanım. Biz sonra alırız. Problem olmaz di mi.

Öğretmen:Hayır problem olmaz.

Sonra akşam hep beraber ” tombala” adlı oyunu oynadık. Çay içtik. Konuştuk. Ertesi sabah yola çıkmadan önce doğalgazımıza annem su doldururken biraz fazla koyunca doğalgazımızdan su fışkırmaya başladı bir süre sonra durdu. Saat 11’de yola çıktık. Giderken yolları şaşırdık. Sonunda yolu bulduk bolu dağında arabadaki cam temizleme suyumuz dondu. Camımız kirli kaldı. Bolu dağında hava çok soğuktu. Çok kar vardı. Bir ara arabayı dayım durdurdu. Ben de o sırada hava almak için arabadan indim. Canım karlara dokunmak istiyordu. Annemden izin aldım. Eldivenimi taktım karlara doğru koştum. Karı elledim kar çok soğuktu. Ellerim çok üşüdü. Sonra yola devam ettik ve 9 saat sonra orduya vardık. İlk gün dayımlarda kaldık. Kuzenim Göktuğ 1.5 yaşına gelmişti. Onunla oyunlar oynadık. Sonra bir gün köyde kaldım. Sonra kuzenim Caner ve Sude’lerin evinde 2 gün kaldık. Bir gün tek başıma 1günde annemle kaldım. Sonra babamın tarafına geçtik. Babaannemlere. Babaannem ebe hemşireydi. Geldiğimiz gün kar yağdı. Dışarı çıkmadım bilgisayar oynadım. İkinci gün kartopu oynadık. Üçüncü gün rampa aşağı yer yapıp kaydık. Dördüncü gün kaydığımız yer buz pisti gibi olmuştu. O gün çok eğlendik. Sonra akşam yedi arabasıyla İstanbul’a yola çıktık tatilim çok güzel geçti. İstanbul’a döndük. Annem hasta oldu ama ben olmadım. Annem bu duruma şaşırdı. Sonra okullar açıldı. Karnemi aldım. Karnem hepsi beş idi, takdir aldım.

 
Toplam blog
: 15
: 7243
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Hacı Rahime Ulusoy Anadolu Deniziclik Lisesinde 9. Sınıfta Okuyorum. İleride kaptan olmak istiyor..