Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Tatlı cadı

Hey sen! 

Bana gülümsemeyi öğreten 

Evet, evet sana diyorum bak 

Saklamana gerek yok 

Süpürgen yanında biliyorum 

Yani… 

Her an uçup gidebilirsin 

Zaten bir anda girdin hayatıma 

Tam ‘‘ işte beklediğim kız ’’ derken 

Hiç hoş olmaz aniden çıkman 

O yüzden gel bırak şu süpürgeni bir kenara 

Merak etme pişman etmem seni 

Hem daha beni tanımadan 

Bırakmam öyle hiç kimseyi 

Tanıdıkça da 

Sen çıkmak istemeyeceksin zaten 

Yalan söylemiyorum bak 

Bana güven 

Ayrıca peşin peşin konuşayım 

Arada tartışırız 

Belki kavga bile ederiz 

Ama emin ol 

Birbirimizi incitmeyiz 

‘’Nerden biliyorsun?’’ diye sorarsın belki 

Cadı olman tatlı olmana engel değil ki  

Bilmiyorum 

Bu yazdıklarım seni mutlu etmeye yeter mi? 

Acaba ikna edebildim mi? 

Demiştin ya bana 

‘’ Gitme ! ‘’demenin birçok yolu var diye 

Yazdığım bu şiir sana, yanımda kalırsan eğer o da bana hediye  

 

 

 

 
Toplam blog
: 13
: 636
Kayıt tarihi
: 23.07.10
 
 

 Boğaziçi Üniversitesinde öğrenciyim. Futbol benim için bir tutku, amatörce şiir denemelerim var ..