Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Tatlı dillim

Kız sen ne güzelsin böyle içten gülünce,
Kollarımı açtım seni güzel görünce,
Söylesem sevdiğimi kız sana delice,
Bana baharlar yaşatır mısın ömrünce.

Gündüz olunca koşarak sana gelsem,
Özlemle seni kuçaklayıp öpüp sevsem.
Sende benimle yüksek tepelere gelsen.
Mehtabı bırakıp ben de seni seyretsem.

Her gün güneşle birlikte gül gibi açılsan.
Başını usulca göğsüme koyup uyusan.
Sen kalbimin sesini dinlerken sessizce.
Ben de sana sevdiğimi söylesem sadece.

Rüyanda görsen, sanki cennettesin benle,
İyi, kötü günlerimiz olacak elbette seninle.
Acı, zor günlere bal katacak olan dil sende.
Seninle yaşayıp, ölmek isterim elbet bende.

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..