Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '16

 
Kategori
Kahve
 

Tatlı Kahve Coffee Crème Brûlée

Tatlı Kahve Coffee Crème Brûlée
 

Kahve sevenler ve kahvenin yanında tatlı bir şeyler yemeği sevenler için farklı bir alternatif Coffee Crème Brûlée. Vanilyanın mutlu eden kokusu eşliğinde beyaz kakao ve kahvenin buluşması düet gibi olmuş. İçtikten sonra, bende sütlü kahveli tatlı içmişim gibi bir his bıraktı.

Tavsiyem; eğer ilk defa deneyecekseniz, küçük bir bardakta içmeniz. Ben tadını sevdiğim halde büyük bir bardağı bitiremedim.

Aslında bu kahve, Crème Brûlée tatlısından yola çıkarak hazırlanmış. "Crème Brûlée" Fransızca'da "Yanık Krema" demek ve lavantalısını da yapıyorlar. Lavantalı bir kahveye şimdiye kadar rastlamadım ama lavanta ve kahvenin bir araya gelmesini de dört gözle bekliyorum :)

Coffee Crème Brûlée'yi denemek isterseniz şimdiden afiyet olsun.

Sevgilerimle...

 

 
Toplam blog
: 45
: 9373
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Fark ettim ki; çok okudum, çok araştırdım, çok gezdim, çok öğrendim ama az yazdım. Bir baktım ki,..