Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Tatlı Sevgilim...

Tatlı Sevgilim...
 

Senin olmadığın yerde nefes alamam
Sana aç olsam, yokluğundan doyamam
Ruhunun inceliğine saçının teline kıyamam
İnan ki bu Dünyada ben sensiz yapamam...

O tatlı bakışlarını, yüzünün mimiklerini
Saçlarının ahengini dudaklarının çekiciliğini
Güzel kalbini, tatlı ruhunu, şirin bedenini
Ben seni inan ölümüne severim be gülüm

Tatlı sevgilim, seni her koşulda yaşamak isterim
Sevdim mi saçının telinden ayağına kadar severim
Sadece ben, her zaman kadrini, kıymetini bilirim
Her gün sarılır, seni koklar, yine de sana doyamam

Ben bu dünyada seni sevdim bir kere canım
İstesem de başkasını sevemem, mutlu olamam
Senle beraber gönüllü çıktığım bu yoldan
Bil ki sevgilim, asla ve asla sensiz dönemem

Ahmet İdiz...

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..