Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Tatlı telaşım

Tatlı telaşım
 

Tatlı bir telaş içindeyim ki sormayın... Bloğumu özledim yahu ama bir açıp bakamadım bile. Hala çalışıyorum zaten ki tatlı olan kısmı bu değil tabi ki:))akşama kadar işteyim sonra da bebişim için alışveriş derdindeyim. Her gün bebeğime yeni bir şey almak, aman eksiği kalmasın ama aldığım şey bebeğim için en güzeli olsun diye saatlerce internetin başında araştırıp alışveriş yapmak öyle keyifliki. Normalde bilgisayar başında uzun kalamayan ben şimdi bi bebek şekeri için 3 saat  sıkılmadan nette dolaşabiliyorum... İşte tek sıkıntım bu şehirde istediğim şeyleri bulamıyor olmam. Alternatif o kadar az ki o nedenle zaten sürekli internetteyim.

Bebek odamı dahi İstanbul'dan aldım ve görmeden yine tabi ki netten bakıp beğenerek ama eminim çok cici bir şey gelecek.Telefonda konuştuğum Tuba Hanım bana o güveni verdi gerçekten çok ilgililer modoko da Fantasia Bebe (söylemem sakıncalı mı bilmiyorum ama) benim gibi doğumu yaklaşmış ve oda almak isteyen annelere duyurulur. Facebookda sayfaları var modeller orda daha net zaten. Burda yok muydu oda var fakat bu sene hep düz klasık hiç süsü püsü olmayanlar moda sanıyorum hep onlardan var ve alternatıf az oldugu ıcın fıyat yüksek... Yüksek derken ben şimdi aynı rakama mal ettım odamızı fakat istanbul'dan gelişi ve kurulumu da dahil olacak bu fiyata. O sade modelleri düşündüm önce fakat sonra bebeğim biraz bebekliğni yaşasın hemen genç kız odası ve genç tribine sokmayalım bebişimizi dedik ve gayet süslemesi bol ayıcıklı yıldızlı bi oda aldım. Yani çok içime sindi bakalım inşallah beklediğim kadar güzel gelir...

Kıyafette eksiğimiz kalmadı kar botumuz bile var:)) en sevdiğim parçalar o kar botumuz ve binici taytımız Allah'ım süperler ya görmelisiniz minicik kızımı onların içinde sağlıkla görmek şu anda en büyük dileğim. Dün bebek şekeri siparişlerimi verdim yine İstanbul'dan bugün bebek arabası, beşiği, ve şu ev için olan salıncak tipi anakucaklarından alacağım tek eksiklerim anı defterı ve albümü kalıyor, onu da bugün halledeceğim seçtim sayılır çünkü. Normalde kendime bir şey alırken asla düşünmem ben beğenir ve alırım hatta burcumun özelliği almazsam uykum kaçar beğendiğimi hemen almalıyım ama bebeğime bakarken nasıl kararsızlıklar içindeyim acaba diyorum hormonlarımdaki değişiklik bu şekilde mi etkliliyor beni ya da  en güzeli bile olsa bebeğime yakıştırmıyor ve daha iyisini mi arıyorum. Sanıyorum ikincisi daha doğru olur. Bütün anneler gib ben de bebeğim için en güzelini istiyorum sanırım.... bir de şu var bebeğim hep hareket halinde hiç uyumuyo galiba diye düşünmeden edemiyorum yani. Sürekli olarak tekmeleniyorum o anın güzelliği kelimelerle anlatılmaz tabi ki fakat uzun sürdüğünde yoruyor beni çünkü her vuruşunda nefesim kesiliyo heyecandan olduğunu düşünüyorum umarım öyledir... Göğüs altı kemiklerimde baskı beni bazan soluksuz bırakıyor. Bu şekilde  hisseden olmuş muydu? Annelerden bu konuda düşüncelerini alışveriş konusunda ise  tavsiyelerini bekliyorum en çok kullanılan şey nedir özellikle almam gereken ne var fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Allah' ım hepimizi çocuklarımıza doyursun, sağlıkla huzurla hep beraber güzel ömrümüz olsun inşallah..
 

 
Toplam blog
: 10
: 1614
Kayıt tarihi
: 11.10.11
 
 

Her anından keyif aldığım anneliğim, kamuda mühendis olarak görev yapmanın haricinde farklı alanl..