Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Magazin
 

Tatlıses, dostu da düşmanı da gördü..

Tatlıses, dostu da düşmanı da gördü..
 

Bana, "Kapıma geldiğinde bir alo de, servetim ayaklarının altında diyen de oldu, vurulduğum gecenin sabahında hacze gelenler de oldu" diyen İbrahim Tatlıses, tedavi gördüğü Daruşşafaka hastanesiyle ilgili de şunları söylemiş;

"Daruşşafaka dediğimiz o hastane çok önemli hastane. Fakat oranın işletmecisi beni resmen kullandı. Hala beni internetlerde kullanıyorlar. 'İbrahim Tatlıses hastalara deva oldu, örnek oldu' diyorlar. Robot getirmişler. O robotları bir gün kullanmadım. Ama her gün televizyonlarda beni anlattılar".

Tatlıses'e yanıt veren Daruşşafaka Hastanesi Başhekimi Köksal Holoğlu, "Yaptığımız tedavinin  eştirisini bilimsel kurul yapabilir. İbrahim bey hastanemize sedyeyle geldi, 4,5 ay sonra kendi isteğiyle çıktı... Şimdi İbrahim bey kendisi hastane açacağını açıklamış. Hastaneyi açsın, farklı ne getirecek görelim. Ben de merak ediyorum" dedi.

Üç ay sonra İbo Show'la birlikte hayranlarının karşısına çıkacağını söyleyen Tatlıses, "Bomba gibi geliyorum. Yeni kasetim üç aya çıkıyor. Türkçe ve Kürtçe karışık bir parça var. Bir de her defasında ağlatacak 'Kurtlar sofrası' parçası var. Ben kaç defa dinlediysem ağladım. Bir de benim sesimden dinleyince herkes ağlayacak" diye sözlerine devam etti.

Yetmişdört milyon'un beyinlerine kazınan Tatlıses'i şöyle bir objektif değerlendirelim hep bereber..

Mağarada dünyaya gelip, okuma yazmasını bile askerlik döneminde öğrenmiş bir insanın böylesine ülke sınırlarını aşmış büyük başarısını hiç kimse inkar edemez.

Tatlıses demek, sıfırlardan doruklara gelmek demektir. Tatlıses demek, ekmeği arslanın midesinden almak demektir. Tatlıses demek, müzikte en son oktav demektir, özel yorum demektir.

Hal böyleyken, Tedavi gördüğü Daruşşafaka hastanesi ile ilgili açıklamaları yakışmadı Tatlıses'e. Reklam olarak kullanılmış olsa bile hoşgörülü olması gerektiğini düşünüyorum.

Varsın reklam yapmış olsunlar, boş ver be Tatlıses. Ölüme teğet geçen biri olarak bakmamalısın böyle şeylere..

Yanılmıyorsam Daruşşafaka hastanesi olarak Tatlıses'ten tedavi ücreti dahi talep edilmemiş.

Kamuoyu, Tatlıses'i hayat döndüren hastane olarak biliyor Daruşşafaka'yı..

Olmadı İbrahim bey..

Hem, o kadar hırs neden?

Bomba kaset, bomba İbo Show?

Şükür ki, sağlığına sevenlerine kavuştun..

Unutma ki, ilk sıradaki dostun Aydemir Akbaş.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..