Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tatlıses tamam da ya asistanı?

Tatlıses tamam da ya asistanı?
 

Kadın bu ülkede gerçek değerini ne zaman bulmuş ki Bukette bulsun?


Sevgili okuyucum tamam... Anladım... Tatlıses önemli adam... Gözbebeğimiz. Türkiye'nin en güzel sesi üzerine titrediğimiz. 

Peki Damla Buket Çakıcı kim? 

"Asistanı..." 

Kimin? 

"İbrahim Tatlıses'in..." 

Silahlı saldırın kime yapıldı peki güzel okuyucum? 

" Tabi ki İbrahim Tatlıses'e" diyorsun duyuyorum sesini. 

Peki saldırıda kim yaralandı? 

"İkisi de..." 

Kimin canı yandı? Kimin kanı aktı oluk oluk? 

İ"kisinin de..." 

İkisi de insan mı? 

"İnsan..." 

İkisinin de anası, babası, atası, seveni, sevdiği var mı? 

"Tabi ki var hiç şüphesiz" diyorsun. 

Pekiiii... Güzel okuyucum sorarım sana: İbo' nun ki can da Buket'in ki patlıcan mı? 

Nedir bu çifte standardın anlamı benim güzel insanım? 

Kansa; ikisininki de kan... Cansa; ikisininki de can... 

O saldırıya mesela Buket, Tatlıses'in asistanı değil de sade bir vatandaş olarak uğrasaydı; mesela cadde ortasında; bulunur muydu acaba aynı hızla sadece ambulans? 

Elini vicdanına koy da öyle cevap ver soruma allah aşkına! 

Bireyler de; toplumlar da kendi değerlerini kendileri belirlerler; ürettikleri iç değerlerle, iç dinamiklerle. 

Ne zaman insanlar falanca diye değil; insan diye değer bulacak bu toplumda? 

Ne zaman insanlar " Ben değerliyim. Çünkü bu ülkenin her yönden eşit fertlerinden biriyim" diyerek dolaşabilecek sokaklarında gönül rahatlığıyla? 

Yakın mıdır o zaman? Ne zaman diyecek bu toplum: "Asıl olan insan... Geri kalan her şey yalan"? 

Söyle!... Söyle bana güzel halkım! sen buna değer değil misin? 

Ne zaman bulacaksın hakkettiğin değeri? Lütfen bana söyler misin? 

Hadi söyle; söyle hadi ne zaman? Söyle ne zaman olacaksın tam ve eşit insan? 

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..