Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Tav oldum birisine!...

Tav oldum birisine!...
 

Tanımaz etmezsiniz beni doğru düzgün, anlatmaya kalksam da inanmazsınız, kendimden bilirim, tanık olmak ister insan!

Olsun, inanmayacağınızı bile bile söyleyeyim: Öyle kolay kolay herkese tav olmam ben!

Kolay kolay da birilerinin hakkında yargıda da bulunamam, dedikodu da yapamam!

Yapmaya kalkarım, o başka, başlarım ay ayol bunu bunu demiş, yazmış diye, sonrasında gelsin empatiler, gitsin psikolojiler…

O kişi aklanır, pırıl pırıl, ben koyarım kendimi tuvaletlerimizin döküldüğü yere…

Nasıl oldu da bunu düşündüm!

Aynı şey olur mu, şimdi de, bilemem, öylesine dökülüyorum…

Tav oldum birisine!

Yalanım yok!

Özgüveni severim, herkeste olsun isterim, kurtuluşumuz özgüvendedir derim, ama megalomanlık da az biraz farklı bir şeydir!

Kendini bilmek, güvenmek ayrıdır da, kaf dağında görmek, bir parça hastalıktır!

Neyi, neden yaptığını bir bilsem ya, özürüm de bakidir, yazımı da talepsiz geri çekerim!

Üç satır haber, iki satır yorum, on üç satır link, linklerin her biri kendine çıkıyor üstelik!

Tanımam, etmem, nedenini ah bir bilsem, korumaya da kalkarım namussuzum gerek görürsem!

Ama… Ahhh o duruş… O her şeyi bilirim tavrı… O fütursuzluk!...

Aslında sevdiğim şeylerdir…

Yakışana!

Yakışmıyor sanki bir şeyler ona!

Sanki, hesap kitap yapıyor, sanki… Kendini evliya sanıyor… Ne bileyim, aslında belki de koşulsuz sevgi arıyor… O nedenle cebelleşiyor, o nedenle güçlü görünmek istiyor, o nedenle ilahım ben diyor!...

Offf… Bir ağız tadıyla dedikodu yapılmıyor, tav oldum dedim, az biraz uzarsa avukatı kesileceğim…

Dön kızım, Gülgün, tav olduğun kişiye…

Bırak, koruyacakları vardır elbet!

Tav oldum dedim ya, baktım, baktım… Adı hemen hemen her yerde geçiyor, meraklandım!

Okudum, okudum…

Dedim ki, yaza yaza gına geliyor insana, öyle bir moddadır…

Çok eskilerini bilemem, oku, oku bir yere kadar…

O şaşaalı resimler, o çarpıcı başlıklar altında bulduğum yalnızca hayal kırıklığıydı ki, üç haber, iki yarım cümle yorum, bir çıplak kadın!... Resimde, seyredilmeye hazır…

Tav oldum!

Kolay kolay tav olmam ben, vallaha boşuna değildir bu konu hakkında bir yazıyı ipoteklemem!

Tav olmam kolay kolay, oldum ama!... Ne yalan söyleyeyim!

Üç satır haber, iki satır yarım yorum, on küsur kendine çıkan link!


Gülgün Karaoğlu
Temmuz,16/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..