Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tavan yapan isteklerim.

Tavan yapan isteklerim.
 

http://www.haircomesthebride.com/07Tiaras-View%20All.htm


-Bir kere Angelina Jolie gibi vücudum, aşkım, gözüm, brad gibi herifim olsa. Maldoc gibi oğlumJ)

-Fit olayım, rejim /spor yapmak zorunda kalmayayım.

-Kırmızı, kıpkırmızı rujum olsa…sürsem, sürsem sürseem diyorum...

-Bütün kıyafetlerimin elimi sürmeden yıkanmasını, ille de ütülense, askıya asılsa…

-Beynimin forvardlanmasını istesem, hep sıfır kilometre beyne sahip olsam. (Hımmmm aptal sarışınlığamı özenildi)

-Ben yesem, yesem, yesem hep, ama hep 38 bedende olayım hep 38 gezsem!

-Kahretsin sudan korkuyorum (bu banyo için geçerli değil).Yüzmeyi öğrenmek derin sularda kulaç atsam.

-Sadece bir gece sosyetik davete katılsam. Bütün kameralar önünde boy boy poz versem. Ama nasıl? ÜFFFF

-Yakışıklı bir kocam olsun ama hem parası hem sadakatı bol olanından.

-Kendime ait yemek yerim olsun; Baklava, börek, çorba ve keklerimden satacağım, 3-5 masam olsa. (ha ha, yersek tabii)

-Elimde kahve fincanı ile yürüyerek işe gelsem. Hangi filmdeydi bu! Julia Roberts oynamıştı.

-Bir İstanbul Masalının esma^’sı gibi uyuyakalsam kanepede, selim gibi seyredenim olsa.(fena olmaz hee)

-İşyerimde parke döşeme değil, krem rengi halı döşeli olsa…

-7-8 vitesli arabam olsa, 220-250 arası hız yapacağım bir yol istiyorum. Yol bulmak zor değil elbet ama o yol için bir sürü yol katetmek zorunda kalmasam.(höööyt uçtun olum uçtunn)

-Evimde hizmetçim, hizmetçi tutacak kadar zengin, benden çirkin olsun.

-Otomatik kredi kartı borcu kapatma sistemim kurulsun istiyorum.

-Denizlerden korkarım ben, bisiklet sürmesini öğrenip hindistana gitmek istiyorum.

-Beş öğün bitter çikolata yesem, yesem, yesem, yesemmmm.

-Hüseyin Üzmez’i yargılayan hakim, ergenekonda avukat, Deniz Fenerinde savcı, doğuda Komando olsam. (Vayyyhh be!)

-Rüyamda bir küp altın görsem, uyanınca gördüğüm yere gidip orada onu bulsam. (oooyyy oyyy)

Osmanlı dönemine götüren bir makinem olsa… Kanuni döneminde iki tur atsam gelsem. (hürremle iki fasıl dinlesem, iki top ipekli bir yakut küpe hediye etse)

-Bir zamanların Amerikan filmleri gibi çiftliğim olsa… Çiftliğimde köpeklerim, tavuklarım, atlarım, ineklerim, kazlarım, ördeklerim olsa (neyse yaaa kim bakacak onlara) Çiftlikte eski Amerikan kamyonetimle kasabaya gitsem.

-bir elim yağda, bir balda ; bir spa’da, bir golf’te..

-Tatilim haftada 5 gün, senede 3 ay, emekliye 1 ayım kalsa…

-Mesaim öğle 11’de başlasa, akşam 16’da bitse…

-Armani elbise, YSL Çanta, chanel Parfüm, Prada mücevher, harley davidson çanta-ayakkabı getirseler, hergün kapımı aşındırsalar da, ben yine gidip şile bezi elbise, Sümerbank ayakkabı, beşbiyerde altın, rebul kolonya alsam yahu!

Şimdi ne dedim ki ben!!!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..