Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '17

 
Kategori
Öykü
 

Taverna Trianan

Taverna Trianan
 

Trianan'da beş kişiyiz.

Bir ben, bir Tunç, birde Nusret ağabey.

Masanın bir başında gece, öbür başında da felek.

Çalmak geç gelecek anlaşılan.

Oturmuşuz, bir şişe votka, muz, portakal.

Şehla bakışlı Rum patron biraz ileride.

Kadeh kaldırıyor bize.

Arzu diyor Nusret ağabey.

—Birazdan paşam, giyiniyor içeride.

Göreceksin diyor Nusret ağabey, bir güzellik abidesi.

Kadeh kaldırıyoruz Arzu’ya, Arzudan da öte.

 

Beyazlaşmış bir pembe tuvalet,

Zayıf ipince bir vücut ve işte Arzu.

Sazlar, kanunlar, darbukalar dümtek, dümtek.

Habeş kahvesi, kopkoyu, kahverengi gözler.

Nusret başlatıyor şarkıyı.

—Senin en güzel yerin,

Kahve renkli gözlerin.

Bağrış, çağrış.

Yine bir kadeh votka, bir parça muz.

Arzuda, arzusuz Habeş gözler.

 

—Kalkalım artık Nusret ağabey.

Kalkıyoruz da.

Kapıya doğru, Arzu çekiştiriyor kolumdan.

Gözlerinde sanki Habeş ihtilali.

—Yalnız benim için diyor.

Bak yeşil, yeşil.

Gülüyorum Arzuya.

Tarabya sağda solda.

Çalmak hala yok ortalıklarda.

Aşiyandan yukarı dimdik yokuş.

Yürüyoruz sallana, sallana.

Keskin bir kömür kokusu çarpıyor genzime, geçen, asırlık boğaz vapurlarından.

Yokuşun en tepesinde diyor Nusret ağabey.

İstanbul’un en lüks randevu evi.

Neon ışıkları rengârenk.

Kapıda izzet ikram karşılanıyoruz.

—Oooo, Nusret Bey.

Hangi rüzgâr attı sizi buralara.

Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz efendim.

—Gül yok mu?

—Misafir ağırlıyor.

Geciktiniz diyor kapıda bizi karşılayan.

—Ama iki yeni eskortumuz var.

İki gün önce geldiler.

Biri üniversiteli.

On sekiz yaşını yeni bitirmiş.

Siz hele şöyle buyurun.

Ben şimdi çağırtırım.

Haber yolluyor içeriye.

Biz salonda koltuklara oturuyoruz.

 

Manken vücutlu bir kız bize doğru geliyor.

Sırtını örten dümdüz sapsarı saçlar.

Lodosun sahilleri dövdüğü, masmavi gözler.

Kalkık bir burun.

Çenesi sanki Çamlıca sırtlarında.

Yüreğimde şimşekler çakıyor, ceviz büyüklüğünde, kızgın dolu yağıyor ciğerlerime.

Elimi sıkıyor.

Garip ve tatlı bir sıcaklık kaplıyor her yerimi.

—Hoş geldiniz. 

Ben Mine.

Yanıma oturtuyorum.

—Merhaba Ben Attila.

Çok güzelsin.

Mine gerçek adın mı?

—Hayır, eskort adım.

—Attila benim gerçek adım.

Seninde, asıl ismini bilmek isterdim.

Tabi bir mahzuru yoksa.

Gözleri, gözlerimi deliyor.

Dudaklarıma uzanırken fısıldıyor.

Bütün gece beni aradın.

Tanımadın mı?

Gerçek adım;

ÇALMAK diyor.

 

 
Toplam blog
: 54
: 141
Kayıt tarihi
: 17.03.17
 
 

1944 İstanbul doğumluyum. İlk ve ortaokulu Napoli İtalya'da, Lise TED Ankara Maarif Koleji, Yükse..