Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tavşanlı Beyazay Derneği'nde kongre heyecanı

Tavşanlı Beyazay Derneği'nde kongre heyecanı
 

TAVŞANLI BEYAZAY DERNEĞİNDE KONGRE HEYECANI?


 Türkiye Beyazay Derneği Tavşanlı şubesi dernek binasında Pazar günü saat:13’de gerçekleştirilen Türkiye Beyazay Derneği Tavşanlı şubesi kongresinde mevcut başkan Fatih Paşal, yeniden başkan seçildi. Kongreye yoğun katılım sağlandı.
Divan başkanlığını Kongreye katılan Türkiye Beyazay Derneği Ege Koordinatörü Ali Rıza Soyaslan yaptı.
Gerçekleştirilen başkanlık seçiminde Türkiye Beyazay Derneği Tavşanlı şubesibaşkanlığına Fatih Paşal, yönetim kurulu üyeliklerine Mehmet Emrah Aksu, Hasan Hüseyin Çakmak, Zehra Gizir, Mevlüt Kahraman,Ömer Akın, Ayten Paşal seçildiler.
Kongre seçimi tamamlandıktan sonra yeni yönetim kurulu üyeleri Fatih Paşal başkanlığında pasta keserek kongre üyelerine pasta ikram ettiler.
İkramlar bittikten sonra Türkiye Beyazay Derneği Tavşanlı şubesi üyeleri ortak kararı ile 2015 Beyazay onur ödülü Ömer Akın’a Tavşanlı Beyazay derneği üyesi Ahmet Canatan tarafından verildi.

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..