Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Meslekler
 

Tavsiyenize ihtiyacım var!

Eğer tasarımla ilgili bir mesleğe sahipseniz ya da üniversitede öyle bir bölümde okuyorsanız, yardımınıza ihtiyacım var.

Bir çok genç gibi ben de bu sene ÖSS'ye gireceğim. Kendimi bildim bileli küçük şeyler tasarlarım. Küçükken oyun hamurlarından heykeller, eşyalar yapardım, biraz büyüdüğümde önce bebeklerime sonra kendime giysiler tasarlayıp dikmeye başladım. Yeteneklerim biraz olsun geliştiğinde artık gerçek anlamda çizimler yaparak mobilya ve giysi tasarımları yapmaya başladım. Şimdiyse ÖSS'ye gireceğim ve endüstri ürünleri tasarımı bölümünde okumak istiyorum. Ancak ailem bu konuda beni desteklemiyor. O bölümü okuduğumda iş imkanımın olmadığını, para kazanamayacağımı ve yeterince başarılı olamayacağımı düşünüyorlar.

İş imkanları sınırlı biliyorum. Para kazanma durumu da oldukça az. Ama benim yapmak istediğim şey bu. Ve şimdiye kadar isteyip de yapamadığım hiç bir şey olmadı. Bu nedenle endüstri ürünleri tasarımcısı ya da öğrencisi olan birilerinin bilgilendirmesine ihtiyacım var. Öğrencilik yaşamımda ya da mesleğimi yaparken karşılaşacağım zorlukları göze aldım. Bu nedenle iyisiyle-kötüsüyle bu meslek hakkında lütfen tüm bilgi ve deneyimlerinizi bana aktarın.

 
Toplam blog
: 15
: 601
Kayıt tarihi
: 07.05.07
 
 

Orta derece elektro gitar çalan, müzik aşığı, müzik dışında resim, fotoğraf gibi hobilerle ilgilenen..