Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '08

 
Kategori
Tenis
Okunma Sayısı
563
 

Tavuk güzeli Sharapova

Tavuk güzeli Sharapova
 

http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=yasam&ArticleID=883099&Date=27.06.2


Gördüyorsunuz değil mi, elin Rus tenisçisi ( güzel olduğundan kıskanıyorum) güzelliğine tavuk etine borçluymuş. Hadi canım ordan diyesim var... Ben de sadece tavuk eti yiyorum ama ancak göbeğim tavuk göbeğine benziyor, yoksa güzellik anlamında bir şey yok. Ne yani tavuklar bu ablaya kıyak geçiyorlarsa alınırım; benim ondan ne eksiğim var da tavuk güzelliğinden nasiplenemiyorum?

Haberi okuduğumda ilk önce kıskandım sonra da sinir oldum... Yau bre insanlar, bu kadın günden bilmem kaç saat yapmıyor mu? Yemeğine dikkat etmesi de önemli, ama tüm bu fiziksel güzelliğine tavuğa bağlamak, biz diğer kadınlara haksızlık olmuyor mu? İyice kendimizi ezik, zavallı ve bahtsız hissetmemiz için mi bunu yapıyorlar anlamadım... Hayır yani artık nerde paketlenmiş bri tavuk görsem aklıma Sharapova gelecek, sinir olacam ve tavuk yemek istemeyeceğim... Tavuğun çifte standart uyguladığını düşüneceğim ve tavuktan soğuyacağım. Ya diğer kadınlar da benim bu duruma düşerse ne olur düşüneniniz oldu mu? Tavuk satışları durur, bizler de kendi cüssemize göre dana yeriz, sonra da tavuk üreticileri Sharapovaya dava açsın....

Yok canım olmaz, olamaz, bu kadın bu güzelliğini gıd gıd gıdaklayan o paytak hayvanlara borçlu olamaz....

Olamaz değil mi:)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

doğrudur canım neticede dünyada et yiyen insanların hepsi çirkin siz gördünüz mü arkadaşlar güzel olanını :)

aleyna reçber 
 21.07.2008 18:05
 

yine tavuk ve ya balık iyidir. Öğleden sonra karbonhidrat almamaya özen göster. Bak misal hiç bir yerde çikolata yok. Yeme. Patates cipsi, çikolata, meyve suyu gibi kalitesiz karbonhidratları hayatından çıkar istersen br tane ekmek götür sorun değil. Zayıflamak için hanımlar salata yemektedir. Salatada besleyicilik çok yoktur. bir de içine yağ koymazlar ki, en büyük hatadır. Proteinin ve pek çok besinin sentezlenmesi için su gibi yağa da ihtiyaç vardır. yoksa hiç bir fayda görülmeden dışkıyla atılırlar. Buradaki diyetisyenlerin de hepsinden daha iyi olduğumu iddia ediyorum. Kendi yöntemimle belimi 2 ayda 12 cm incelttim ki, zaten kilolu biri değildim. Şişmanı inceltmek kolay zayıfı inceltsinler bakalım.

karga 
 27.06.2008 14:07
Cevap :
karga kardeş teşekkür ediyorum, şimdi bun sen gün gün, öğün bazında bir kaleme alsan diyorum, bana menü hazırlaaaa  27.06.2008 14:17
 

öncelikle mehmet öz bana şarlatan gibi geliyor. Neymi ağzımıza mantar alacakmışız. Sakzı çğne onun yerine sonrasında da esneme egzersizi yap. Neysem. Efendim sabak erken kahvaltı edilecek. sebebi ise vücut saatini ne kadar çabuk çalıştırırsak o kadar iyi olmasıdır. Hiç bir şey yapamazsan sıcak su iç. Öncelikle sabah kahvaltısı en önemli öğündür. !- vücudun kendini yenilediğinden sabah protein alınması gerekmektedir.2- vücuda gereken enerji için karbonhidrat gereklidir. Bunları yumurta, tam buğday ekmeği peynir ve domatesle karşılayabilirsin. öğlen yemeği ile kahvaltı arasında meyve derler ama iki adet buğday ekmeğinin arasına biraz yağsız peynir koyabilirsin. ya da bir büyük bardak süt içebilirsin. Öğlen yemeğinde şarapova gibi 100 gram tavuk ve yanına porsiyon olmayacak şekilde pilav ve makarna ve hatta bulgur yiyebilirsin. öğleden sonra ikindi de yumurta yesen süper olur ama, öğk dersin sen. O sebeple küçük bir kase yağsız yoğur yiyebilirsin. Akşam yemeğinde ekmeksiz götürmen lazım.

karga 
 27.06.2008 14:03
 

" İyice kendimizi ezik, zavallı ve BAHTSIZ hissetmemiz için mi bunu yapıyorlar anlamadım..." demişsiniz. Siz en başından kaybetmişsiniz herşeyi ama. İşe; Blog adınızı değiştirmekle başlayın desem, kızar mısınız bana? :) sevgiler

MuDo 
 27.06.2008 11:11
Cevap :
yok kızmam bunu çok kişi söylüyor, ancak bu ad bana şans getiriyor, uğurlu geldi bana  27.06.2008 11:23
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 125
Toplam yorum
: 313
Toplam mesaj
: 76
Ort. okunma sayısı
: 1676
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster