Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

     
    Kategori
    Yemek - Mutfak
     

    Tavuk Schnitzel

    Tavuk Schnitzel
     

    Tavuk Schnitzel


    Herkese iyi haftalar diliyorum…

    Haftaya güzel leziz bir yemekle başlamaya karar verdim.Tavuğun en pratik ve en lezzetli çeşidi schnitzel.Çıtır çıtır lezzetin altında yumuşacık tavuk etinin lezzeti ile birlieşince inanılmaz bir tat oluşturuyor.

    Ben tavukları bu sefer marine etmedim ama kesinlikle una bulamadan önce marine etmenizi öneririm.Bir daha denediğimde mutlaka marine edeceğim ve tarifi sizlere mutlaka yayınlayacağım.

    Tavuk schnitzeli akşam yemeği için tercih ettim ve salçalı burgu makarna ve fırında baharatlı elma dilimi patateslerle sunum yaptım.Çok şık durdular umarım sizde beğenirsiniz :)

    Malzemeler:

    • yarım tavuk göğsü
    • 1 ç.b. un
    • 1 ç.b. galeta unu
    • 1 yumurta
    • kızartma için yağ

    Yapılışı:

    • Tavuk göğsünü boyuna uzun uzun ince şekilde kesin yada kasabınıza kestirin.
    • Dilimlenmiş tavuk göğsünü önce una sonra çırpılmış yumurtaya sonra galete ununa bulayın
    • kızgın yağda kızartın

    Afiyet Olsun…

     
    Toplam blog
    : 1
    : 302
    Kayıt tarihi
    : 20.10.13
     
     

    Hayatıma ilişkin yazılarım, resimlerim, beğendiklerim, severek yaptığım yemekleri sizlerle paylaş..