Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '12

 
Kategori
Futbol
 

Tayfur da göçtü!

Tayfur da göçtü!
 

Süper finalde Galatasaray'a mağlup olan Beşiktaş'ın Teknik direktörü Tayfur Havutçu yediğimiz ilk gol nizami değildi dedi...


Beşiktaş'ta teknik direktörlük görevine tekrar getirildikten sonra ben yine burada yazmıştım bir kez daha Tayfur'la olmaz demiştim... olamaz demiştim.

Gelelim dün geceki süper final'in detaylarına. Beşiktaş'ta yine Tayfur Hoca sadece izledi zaten bana göre yanlış oyuncu tercihi bir de geç kalınmış anlamsız oyuncu değişikliği derken bir sürü yanlış üstüne yanlışlardan kurulu bir Teknik direktör hataları nedeniyle kaybedilmiş bir maç. Maçın hemen ardından yaptığı basın toplantısında Galatasary'ın golü için ''nizami olmayan bir gol yedik''dedi, yahu yapma Tayfur hoca ayıptır senin oyuncu seçimine dizilişine ne demeli 4-3-1-2 diye bir diziliş modeli varmı Allah aşkına...en sağda Holosko (nerden çıktıysa birdenbire) en solda Q7 o da bir var bir yok dün de hiç görülmedi! zaten ortada Mustafa Pekdemek Holosko'nun net kaçırdığı kaleci Muslere yere önceden yatmış topun altına girse buz gibi gol olacak ama kaçtı, Gelelim Mustafa Pektemek bana göre koskoca Beşiktaş Futbol Takımı'nın santraforu bu oyuncu olmamalı (kaçırdığı ve acele ettiği bir pozisyonda var malesef) yazık!, Veli Kavlak'ın ikinci devrede ceza alanı içinden gerçekten çok sert ve düzgün şutu vardı (Muslera muhteşem çıkardı) Birde Fernandes'in ilk yarıda müsait pozisyonda soldaki Q7'ye gol pasını vermeyişi, evet tüm bunlar futbolda var ancak sen öyle ya da böyle rakip kalede etkisiz olmuşsun gol atamamışsın kalkıp hakem şöyleydi böyleydi yediğmiz gol falan bırak bunları Tayfur hoca kimse kimseyi kandırmasın sen oyuncularını bu verdiğin demecinle kurtardığınımı sanıyorsun yapma hocam yapma. Bu oyuncular seni izledikten sonra ne yapalım gol attık hakem vermedi...eeee zaten yediğimiz gol ofsayttı falan filan....Andersondan masallar... Tabi bir gerçekte Hakem Hüseyin Göçek rezaleti ayrıca konuşalım verdiği vermediği yanlış kararlar gördü veya görmedi ama sonunda taraftarı çileden çıkarttı biran korktum tüm tribünler sahaya inecek sandım, bir futbol maçı ancak böyle katledilir onu da başardınız Sevgili Hüseyin ve Tayfur Göçek!

Demiştim Tayfurdan bu saatten sonra Beşiktaş'a hayır gelmez yol yakınken yeni teknik heyet gerekli hemde çok acil...

 
Toplam blog
: 14
: 988
Kayıt tarihi
: 29.04.10
 
 

1997 yılında İstanbul üniv. iletişim fak. basın- yayın gazetecilik mezunum. Sırasıyla Milliyet Ga..