Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Tayyip buraya gelecek..

Tayyip buraya gelecek..
 

Yaklaşık iki yıl önce sizi gülme krizine sokacak bu fıkrayı yazmıştım. Atşifimde duruyor. 

Gündemle ilintili bulduğum için tekrar yazmaya karar verdim..

Biliyorsunuz, fareler üzerinde bir çok deneyler gerçekleştirilmektedir.

Piyasaya çıkmadan önce bira rakı ve şarap gibi alkollü içeceklerin insan üzerinde nasıl bir etki yaratacağını anlamak için fareler üzerinde deneyler yapılmış..

Mezelerle donatılmış masaya fareleri oturtmuşlar, her bir fareye ayrı ayrı alkol içirmeye başlamışlar..

İlk şarap üzerinden denemeye almışlar birinci fareyi..

Fareye içirmişler de içirmişler şarabı.. Kafayı bulana kadar içirmeye devam etmişler..

Fare tamamen kendisinden geçtikten sonra başlamış çifte telli oynamaya, yetmemiş arkasından basmış hudaydayı çal oyna çal oyna..

İkinci fareye birayı denemişler..

İçirmişler de içirmişler, içirmişler de içirmişler. Farenin uzun sürede sarhoş olduğunu görmüşler ama gerçekten de fare 'zom' olmuş!. Masadan kalkan fare diğer fare gibi 'koyverdun gittun beni-koyverdun gittun beni. allahundan bulasun-allahundan bulasun. kimse almasun seni-kimse almasun seni. yine bana kalasun-yine bana kalasun' türküsü eşliğinde başlamış oynamaya..

Son fareye rakıyı denemişler..

Sek içirmişler, etkiyi erken görmeleri için..

Fare rakıyı çok sevmiş..

Tercihini mezesizden yana kullanmış..

Hakikaten -meyhane jargonuyla- 'leyla' gibi olana kadar içirmişler fareye rakıyı..

Fare durgunlaşmış sessizleşmiş..

Deneyi gerçekleştiren teknisyenler bir an duraksadılar faredeki durgunluğu görünce..

Diğer iki farenin tam tersini tepki verdiği için bir anlam veremediler teknisyenler..

İki fare sarhoş olduğunda şıkıdım-şıkıdım oynarlarken, üçüncü farenin durgunluk durumuna şaşırarak kendilerini beklemeye almışlar teknisyenler..

Kısa sessizliğin ardından, fare avucunu yumruk yapıp, yumruğunu masaya vurarak 'o kedi buraya gelecek!'.. sözleri ile sessizlik bozulmuş..

Bu akşam Gezi Parkı her zamanki gibi fultime güzelliklerle doluydu..

Farklı giyim tarzlarıyla müthiş olgun, kibar, sakin, ne istediğini bilen, bilgili, paylaşımcı, bir okadar da yaratıcı gençlerle yanyana olunca insan kendini buluyor..

Ben kendimi orada çok iyi çok farklı hissediyorum..

Yaratıcı gençler kütüphane yapmışlar parkın bir köşesine..

İsteyen ücretsiz kitap alıp okuyabiliyor..Birbirleriyle son derece saygılı bu gençleri tek tek öpesi geliyor insanın..

Gençlerin bi yaratıcılığı da mizahi sloganları..

Çadır etrafındaki sloganları okuyunca insan kendini adeta sit-com'da gibi hissediyor..

Bu akşam en beğendiğim ve kalabalıkta anlaşılamayan kahkahayla güldüğüm " O TAYİP BURAYA GELECEK" !.. sloganıydı.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..