Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '18

 
Kategori
Siyaset
 

TBMM Yüzyıllık Devinime Ters Düştü

TBMM Yüzyıllık Devinime Ters Düştü
 

Kuşadası sahilinde bir akşam...


Bugünkü TBMM
Yüzyıllık Cumhuriyet devinimine uygun düşmüyor
Bakıyorum meclisimize de içim kararıyor
Yıllarını eğitime vermiş birisi olarak
Kendimi suçluyorum hatta ayıplıyorum
Bu mu öğündüğün
Türklük ve onun insanı diyorum kendime
Bir yerde doğru da buluyorum
Bizim eğitim sistemimiz
Kişide değerleme yaratmıyor
Doğru eğitimden geçmiş kişilerin
Özsaygısı çok gelişmiş olur
Kendisine saygı duyacak ki başkasına da
Saygılı davranacak
Özdenetimi tam olur
Oturmasını kalkmasını konuşmasını bilir
Karşısındakine karşı nazik ve kibar olur
Empati yapması eksiksiz olur
Kendisine yapılmasını istemediğini başkasına yapmaz
Sorun çözücülüğü iyice gelişmiş olur
Çözmedik sorun bırakmaz
Ve canlarım
Bu kişiler işbirliğine yatkın olurlar
Bakıyorum TBMM çatısı altındaki vekillerimize
Mübarekler Ortaçağdan kalmalar breh be
Kavga için gelmişler TBMM çatısı altına
Habire birbirlerine laf çakıyorlar üzerlerine yürüyorlar
Yumruk yumruğa geliyorlar
Yüzyıllık Cumhuriyet insanında olmaz davranışlar bunlar
Sen ben yapsak hadi ya diyeceğim de
Ülkeyi daha güzel yapma yerine gitmiş insanların
Bunu yapmasını çok yadırgıyorum doğrusu
Onların esas yapması gereken barışıklığı
Gerçekleştirmeyi sağlamakken
Onlar daha da barış bozar durumda çıkıyorlar karşımıza
TBMM yasama yeridir beyler
Siz orada insanların nasıl daha barışık ve mutlu olmasını sağlayacak
Yasaları çıkarmak zorundayken
Bunu es geçiyorsunuz
Çocuklar örneği kavgaya tutuşuyorsunuz
Bir öğretmen olarak kulaklarınızdan çekmek geliyor içimden
Ama laf tabii bu
Ben bir insan sever olarak
Ben dilini kullanarak diyorum ki
Sevgili milletvekillerimiz bırakın bu didişmeyi
Gelin
Güzel düşünün güzel söyleyin güzel davranın
 Bizlere güzel hizmetlerde bulunun bizi sevindirin
Hem biz halk olarak mutlu olalım hem siz mutlu olunuz
Şunu unutmayın
Milletvekilliği saygın bir etikettir bunun tadına varın
Yarın arkanızdan kötü konuşmalara fırsat vermeyin
Sizin yapacağınız bu işte
Güzel düşüneceksiniz güzelle buluşacaksınız
İnsanı mutlu eden en güzel şey budur bu
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..