Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Sivil Toplum
 

TBMM

TBMM
 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Ağrı gezisi sırasında yarıyıl tatili nedeniyle öğrencilere karnelerini verdi. Öğrencileri ad ve soyadlarını söyleyerek çağıran Başbakan bir öğrencinin ise soyadını söylemeden çağırmış. Öğrencinin soyadı "Çakal" olduğu için söylemeyen Başbakan öğrencinin soyadını beğenmeyerek "değiştirin bu soyadını" talimatını vermiş.  

Düşündüm! Acaba bende karne alan bir öğrenci olsaydım benim soyadıma bir şey dermiydi acaba."Kurnaz". Bu düşüncemi facebook sayfamda paylaştığımda arkadaşlarımdan değişik yorumlar geldi. Kimi benimkini beğenir derken kimileri de tereddütte kalmışlardı. Ama biri vardı ki sanki son çare gibiydi."SELİM YETİŞ"ti sınıf arkadaşımın adı. O da yorumunu yapmıştı."Yettttiiiimmmmm".  

Bence bundan böyle herkes soyadını birkez daha gözden geçirmeli. Özellikle TBMM'nde bulunan bazı milletvekillerinin yeni seçim dönemi gelmeden Soyadları konusunda Başbakan'a danışmalarında fayda olabilir.  

Aklıma gelen bazı Milletvekilleri.  

Salih KAPUSUZ  

Ertekin ÇOLAK 

Mehmet Nazır KARABAŞ 

Vahit KİLER 

Müjdat KUŞKU 

Metin KAŞIKOĞLU 

Süleyman Turan ÇİRKİN 

Reha ÇAMUROĞLU 

İlhan KESİCİ 

Burhan KUZU 

Mesude MEMECAN 

Mustafa ELİTAŞ 

Osman PEPE 

Kadir TINGIROĞLU 

Görüldüğü gibi parti ayrımı yapmadan gözüme ilişenleri sıraladım sadece. Benden hatırlatması. Sonuçta karne var.  

 
Toplam blog
: 11
: 1076
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1953 Ankara doğumluyum. 1971'de Kuleli Askeri Lisesini bitirdikten sonra ayrıldım. Açık Öğretim F..