Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Tebessüm kondu yanağımın kenarına..

Tebessüm kondu yanağımın kenarına..
 

Yaşadığımı hissettim şimdi...
Bir bardak taze demlenmiş çayın verdiği tat ile,
Yaşadığımı hissettim...
Buharının yüzümü nemlendirmesiyle,
Sıcaklığını hissettim huzurun.
Kadınımın dokunuşunu hissettim tenimde.
 
Bir yudum çaydan,
Hayatın keyfini tattım.
Aşığımın dudaklarını tattım.
Yalnızlığım ile sohbet ederken dört duvar çevresin de,
Yazdım yine...
 
Bir an;
Derin bir nefes çektim içime
Sanki son nefesimmiş gibi,
Keyif aldım zamanın o hallerinden...
Sevişmek gibi.
Her anından keyif aldım.
 
Tebessüm kondu yanağımın kenarına
Ama hiç rahatsız etmedi sabahın altısında.
Öylece kala kaldım kendimle mutlu bir şekilde.
 
Yaşadığımı hissettim be!
Taptaze çayın verdiği keyifle
Taptaze zamanların heyacanı ile,
Yaşadığımı hissettim şimdi.
 
Toplam blog
: 16
: 376
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

Bilkent Oyunculuk Mezunuyum, Okul yılları içinde özel bir tiyatroda kuklacılık yaptım üç yıl. Şu ..