Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '17

 
Kategori
Bayramlar
 

Tebrik Kartları

Tebrik Kartları
 

Salih Arıkan kitap okurken


Tebrik Kartları. Kurban Bayramı yaklaşıyor. Belediye Başkanımızdan yâda Milletvekillerimiz Siyasi Partilerimizden bir tebrik kartı alıyoruz. Bir arkadaşımız evlenecek hemen davetiyesini getiriyor. Siyasi Partiler Dernekler Broşürlerini getiriyor. Bazıları kitapçık, Herkes mürekkep baskıda bir yazı karşıma koyuyor. Hâlbuki bu yazıyı elektronik ortamda gönderse yani bir davetiyeyi bana E-posta olarak gönderse ben de okuyacağım bilgileneceğim. O yazıyı davetiyeyi tebrik kartını ben bir görene okutacağım. Hâlbuki elektronik olarak elime ulaşsa ve bunu bir kültür haline getirsek ne güzel olur. Bazıları da resim olarak gönderiyor. Bizim sesli programlar okumuyor. Lütfen resim olarak da göndermeyin yazı olarak gönderin.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..