Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Tebrikler!..

Tebrikler!..
 

Sekiz kişiye karşılık yendiniz. Tebrikler.


Sayın Galatasaraylı dostlarım. Bugünkü maçı kazandınız.

Adıyaman’da ki Galatasaraylı dostuma yani Fahrettin Çitil arkadaşımıza sözüm vardı. Demiştim ki bizi eleyin seni ilk tebrik eden ben olacağım. Fahrettin Bey ile birlikte tüm Galatasaraylı dostlarımı kutlarım.

Galatasaray’ın buna ihtiyacımı var ki.

Evet, maçı izlemedim. İzlemediğim de iyi olmuş sinirimden saçımı başımı yollardım diyeceğim ama başımda saçım da yok ki. Her neyse maçı oradan buradan takip ettiğim kadarıyla 4 kırmızı kart 1’i, Galatasaray’a, 3’ü Fenerbahçe’ye. 13 sarı karttan 4’ü Galatasaray’a, 9 tanesi de Fenerbahçe’ye.

Maçı izlemediğim için yorum yapamayacağım. Ama şunu söyleyebilirim ki sanki birileri Galatasaray’a yardım ediyor izlenimi verdi bana.

Bir maçta bu kadar oyuncu atılmaz. Ya da Cüneyt Çakır gibi genç yaşta hakemlerimiz otoriteyi kurmak için verdiği kararlar oyuncuların sinirlerini her an bozabilir. Taşkınlık yapabilirler. Sen hakemsen ilk görevin oyuncuların sinirlerini bozmak değil onları yatıştırmaktır. Pekiyi ne yaptı Cüneyt Çakır. Benim anlayabildiğim kadarı ile maçı çarığından çıkartmış. Devamlı Fenerbahçeli futbolculara anlamsız sarı kart ve kırmızı kartlar çıkartarak onların sinirlenmelerine sebep olmuştur.

Memleketimize hayırlı uğurlu olsun.

Fenerbahçe’nin elenmesine bir yer de iyi oldu. Sezon sonuna kadar 3 maç eksik oynayacağız. Bu da Şampiyonlar Ligine oyuncularımızı dinlendirerek yolumuza devam ederiz. Tabi Sevilla’yı elediğimiz takdir’de.

Her neyse olan oldu ve biz önümüze bakalım.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..