Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tebrikler Burcu Göker. Sen azmin bir zaferisin.

Tebrikler Burcu Göker. Sen azmin bir zaferisin.
 

 Dün akşam dostlarımla bahçemde yediğimiz mütevazi akşam yemeğimizi bir anda şölene çeviren, bizi mutluluktan uçuran haberi ve resimi siz sevgili okurlarımla paylaşmak istedim. Bu haberi paylaşmaktaki amacım mutluluğumu paylaşmanın yanısıra sizlere azmin nasıl da sonunda bir zafere dönüştüğünü bir kez daha anlatabilmek. Doğru bildiğiniz, inandığınız amaçatan ayrılmamanızı, sonunda başarının sizlerin olacağını bu yazımla sizlere ispatlamak istiyorum.

 Dün yani 4 Mayis 2013 günü kızım Burcu Göker'in Florida State Üniversitesinde Doktora mezuniyet töreni olduğunu biliyordum. Eğitim yaşamının son merhalesi olan bu törende onun yanında olmak ve bu mutluluğu canlı canlı izlemek ne kadar çok isterdim bilemezsiniz. Ama A.B.D uzak bir ülke ve gidiş çok masraflı ve yorucu. Ben de gönderilecek resim ve videolarla bu şöleni yaşamak istedim.

 İşte dün gece bizi bir anda periler alemine götüren resim bu törende doktora cüppesini giymiş ve biraz sonra sahneye çıkıp yeminin edecek ve unvanını alacak olan Burcu'nun resmi idi. Bu resim aynı zamanda 23 sene önce Türkiye'de başlayan. sonra sırası ile Fransa, Amerika, Kanada ve tekrar Amerika'da sonlanan büyük ve zorlu bir savaşın zafer resmi idi.Yazılarımı okuyanlar hatırlarlar. Bu savaşı sizlerle çoğu kez yazılarımda paylaştım.

 İnanın bana dün gece Burcu o cüppeyi giyene kadar ne zorluklarla karşılaştık. Ailesinden,ülkesinden çok uzaklarda insan denen yaratığın bütün kötü huyları ile tanıştı. Hoş ülkesinde de tanışmıştı bu kötü huylarla daha gitmeden. Kim zaman bu kötülük ve zorlukları başarı ile atlattı, kimi zaman stresten hastalandı, vücudundeki bazı organlar isyan ettiler çektiklerine. Ama o yılmadı. Ben olsam daha yolu ortalarında terk etmiştim. Sanırım bir çok kişi de benim gibi yapardı. Ama zafer daima yılmayıp yolu terk etmeyenlerin oluyor.

 Şimdi Burcu Göker doktor ünvanın aldı. Herşey bitti mi. Hayır yeni başlıyor. Çünkü yaşamda her bitiş yeni bir başlangıçtır. Burcu bu gerçeği biliyor. Burcu şimdi  iyi ve köklü bir Üniversitede öğretim üyeliği kadrosu için mücadele edecek. Sonra da o kadroda etrafındaki kişilerin alt oymalarına, entrikalarına rağmen tutunmak ve yükselmek için mücadele edecek. Zira insan dünyanın her yerinde aynı huyları taşıyor. Kıskançlık, hırs gözünü bürüyebiliyor.

 Anlayacağınız Burcu Göker için mücadele daha yeni başlıyor. Kolay gelsin Burcu. Sana yeni yaşamında başarılar diliyoruz. Ve biliyoruz ki bu savaşın da galibi sen olacaksın. Bizler çok uzaklarda senin başarını alkışlayıp mutlu oluyoruz sadece.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..