Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tebrikler Garanti!

Tebrikler Garanti!
 

Bildiğiniz gibi Ferdi' nin hesap numaralarından bir tanesi de Garanti Bankası' na ait. Hatta yurtdışındaki vatandaşlarımızın şikayeti ve isteği doğrultusunda açılan ancak açıldığından beri kuruş yüzü görmemiş döviz hesapları da buna dahil. Yurtiçi hesaplarda hareket var çok şükür. Ancak bir blog yazarımızın da dediği gibi popülerliği kaybolmaya başladığından beri hesaplarda da ciddi bir düşüş gözlenmekte. Gün be gün açıklanan bağış rakamlarını Ferdi' nin sitesinde bulmanız mümkün.

Neyse, aslında bu yazıya serzenişlerimi dile getirmek için değil, bir banka şubesinin örnek davranışını anlatmak için başladım. Garanti Bankası Bursa Kestel Şubesi' nin.

Dedim ya Mehtap Hanım' la hergün hesaplar hakkında konuşuyoruz diye, bugünkü görüşmemizde de bu haberi verdi konuyla ilgili jpg dosyasını da bize gönderdi. Garanti Bankası, dünya üzerindeki bütün şubelerine, müşterilere haber verilmek üzere bir mail dağıtmış. Sözkonusu mailde Ferdi' nin acilen paraya ihtiyacı olduğunu ve para yatırmak isteyenlerden dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar bir kuruş havale masrafı alınmayacağını belirtmiş. Bizler ki onca medya büyüklerinin kapısını aşındırırken, çevremizdeki kişilerden yardım etmeleri için bir ışık beklerken, koskoca kurumsal bir şirket, üstelik onlardan böyle bir yardım istenmemesine rağmen kendiliğinden böyle bir karar alıyor. Bu tip şeylerin genel merkezden onay almadıkça hayata geçirilemeyeceğini de gözönüne alırsak koskoca Garanti gözümüzde daha da devleşiyor. Bize de onlara hayran olmak düşüyor tabii.

Elbette, vay be adamlara bak, helal olsun, tümcelerimizin arasına biraz da para sıkıştırırsak bizler de bu devleşmeye katılmış oluruz. Öyle değil mi arkadaşlar?

Devleşmekten sözetmişken, Ferdi' ye yapılan en büyük kişisel yardımdan da burada bahsetmeden geçemeyeceğim. Soyadını gizli tutma kararı aldığım Hayrettin adlı bir vatandaşımız kurumsal değil, tamamen kişisel olarak tamı tamına 5000 YTL bağışta bulundu. Eski hesaplarımıza göre tam beş milyardan bahsediyorum! Ona buradan Ferdi ve hepimizin adına sevgiler ve teşekkürler gönderiyorum. Bu yardımın yapıldığı günkü hesap bakiyesi 9000 YTL. Yani bir kişi 5000 bilmem kaç yüz kişi 4000... Tabii ki yatıranlardan Allah razı olsun, benim sözüm yatırmayanlara. Maddi durumu yerinde olanlardan bahsediyorum. Gece hayatına aylık 5000- 10000 YTL arası para harcayanlardan. 750 YTL ye ayakkabı alanlardan... Onlara da sevgiler. Kalın sağlıcakla...

GÜNCELLEME: Türkiye İş Bankası' nın da havale masrafı almadığını öğrenmiş bulunmaktayım, onlara da kocaman sevgiler gönderiyorum buradan...

http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..