Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
TV Programları
 

Tecavüz eğitimi ne ya?

Tecavüz eğitimi ne ya?
 

Kardeşim ne kadar meraklıymışız tecavüz seyretmeye, ne kadar delirmişiz hepten?

Dün televizyonda yeni dizi başlamış, Fatmagül'ün Suçu Ne? orada bir tecavüz sahnesi varmış, Beren Saat başroldeymiş bla bla bla ve bla. Öğlen yemekhanede, biraz önce koridorda kimi gördüysem konu bu.

- ayyyy seyrettin miiiiiii? neyi seyrettim mi? sormasına gerek yok

- ayyyy evet, tecavüzü dı mııııııııı?

Dizi falan umurunda değil ablanın, birisinin ırzına geçilsin yeter. O sahneden ne gibi bir beklentimiz var ki? Bu kadar kıymete bindi? Beren saat mi? Tecavüz mü? Tecavüz edenlerin birden fazla oluşları mı? Nedir hocam cazip olan? El cevap :

erkekler için Beren Saat

kadınlar için tecavüze uğramış mazlum bir genç kız

belki kendi bilinç altında sıkışıp kalmış tecavüze uğrama arzusu

belki erkeklerin tecavüz etme arzusu

belki belki çırpınan bir insan görmek

ve hatta kan görmek

Ben bugünki muhabbetlerden sonra anladım ki hepimizin içinde kocaman dişleri olan, tüylü pençeleriyle kan arzusunda, ete aş ermiş hayvanlar var. Yoksa genç bir kıza rol icabı da olsa tecavüz edilmesinin bu kadar reyting almasını, ertesi gün bu kadar konuşulmasını nasıl izah ederiz?

En garibi de yaşı biraz daha büyük olanların, çok büyük özellikmiş gibi;

- Ben Hülya Avşar'ınkini de seyrettiydim, ona daha güzel tecavüz ediyorlardı; gibilerinden manyaklığın zirvesine çıkmaları, o zamanlara yetişemeyenlerin de googleda deli gibi Beren Saat tecavüz, Hülya Avşar tecavüz sahnesi yazıp aramaları.

ben Hülya Avşar'ın da Beren Saat'in de tecavüz sahnesini seyretmedim

ben hiç tecavüz sahnesi seyretmedim

ben tecavüz sahnesine dayanamam, bakamam

ben birisine eziyet edilmesine

hatta eziyet edilen hayvan bile olsa dayanamam

Ey youtubeu bile yasaklayanlar, ey rtük, ey halen akıl sağlığı yerinde olanlar, bize yengelerimize sarkmayı, 16 yaşında hamile kalmayı, arkadaşımızın karısını, sevgilisini ayartmayı, abla kardeş aynı adamla yatmayı, yalan söylemeyi, çalmayı, adam vurmayı, racon kesmeyi öğretenler şimdi de tecavüz etmeyi öğretiyorlar, yok mu bir söyleyeceğiniz ey muhafazakar abiler?

Bu mudur olay? Reyting için her yol mübah mı? Amerika'da sevişme popstar yarışması çıkmış, hadi bakalım ilk kim getirecek ülkeme?

http://asabiamca.blogspot.com/2010/09/tecavuz-egitimi-ne-lan.html

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...