Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Nisan '08

 
Kategori
Dünya
 

Tecavüz ne zaman tecavüz olur?

Tecavüz ne zaman tecavüz olur?
 

Epeyce oldu. Ingilizce yazilmis gazetenin birinci sayfa haberiydi...

Okudum. Anlamadim.

Ingilizcemiz oyle dereler gibi saril saril akan cinsinden degil.

Bir daha okudum. Dogru anlamisim yahu, dedim.

Sonra pek isime gelmedi... Haberi unuttum.

Haberi okudugumda, daha dogrusu anladigimda, kendimi biraz suclu hissetmistim zaten!...

Bugun, bu haberi tekrar yazmanin zamani.

Niye mi?

***

Yeni bir kanun cikarmislar. Hem de benim begenmedigim, 'Irkcilar Diyari' dedigim Mississippi'de. Bu kanuna gore, gencsiniz, Amerika'ya hele hele Mississippi'ye gelmissiniz, felekten bir gece calayim diye karar verdiniz, basiniza bakin neler gelebilir?

Bara gittiniz. Cok guzel bir sarisin size "hav di" dedi. Hello, deyip gevsediniz. Mey ay bay yu e dirink -size bir icki ismarliyabilir miyim?- diye sordunuz. Hell yes -lutfen-, dedi. Bir, iki,uc. Kadincagiz kafayi buldu. Pistte size yapismis dans ediyor. Dudaklari azginizin icinde. Beni eve gotur, diyor. Kosa kosa evine gidiyorsunuz. Kadin kendinden gecmis. Siz oksarken, "ay em tayrd-yorgunum..." diyor. Fazla da bir sey diyemiyor...

Ertesi gun, veya daha ertesi gun kapinizda polisi goruyorsunuz.

Sizi irza gecme sucundan tutukluyorlar.

Yahu ben zorla bir sey yapmadim, diyorsunuz.

Soruyorlar.

Kadin kendinde miydi?

He, ho, falan, filan... Icerdesiniz.

Kac ay, kac yil?

Orasi harcayacaginiz paraya bagli. Ama kodesi boylayacaginiz kesin.

Bu yeni cikan kanuna gore bu isin adi, "Pasif Irza Gecme."

Isin icinde zorlama yok. Ama karsilikli keyif alma da yok...

Bu yaziyi buraya kadar okuyup, sinir olanlar bundan sonrasinda deli olacaklari icin, devamini okumasinlar!

Bu Pasif Irza Gecme, evliler icin de gecerli!

30 yillik esiniz, yorgunum, dedi.

Orada duracaksiniz.

Durmadiniz.

Kodese.

Veya sabah baslayacaksiniz kariniza yalvarmaya...

"Ben ettim, sen eyleme hatun! Elini etegini opeyim..."


***

"Tecavüz ne zaman tecavüz sayilir?" diye kafa yormayin.

Sokaklarinizi; ananizin, bacinizin, kizinizin, sevgilinizin, esinizin gece yarilari bile yanliz basina, guven icerisinde -istedikleri gibi- dolasabilecegi hale getirin...

"Utandik!..." demekle olmuyor!

Kafalari - ve de kanunlari- degistirin!...










...

unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.


 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..