Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Tecavüzdeyim, yaşım birbuçuk

Tecavüzdeyim, yaşım birbuçuk
 

Bir emzik gülüşüne karıştı çığlığım
Koşmaya daha yeni başlamıştı adımlarım
Düştüm...
Bebeğim bir yana...
gülüşlerim bir yana

Anneme baktım, yoktu !!!

Başımda yabancı bir adam
Küçücük göğsümde kocaman elleri
Sakalları deldi geçti pespembe tenimi

Anne, anneeeeeeee.......

Bir oyun sandım
Elleri kara kara "öcü" amcalarmış

Bir emzik düşümünde yarıldı bedenim
Altımı ıslattım sandım

Kan kaybında insanlık

Bebektim
Çocuk olacaktım
Abla olacaktım
...altımdaki bez çıkmadan.
Kadın oldum bir buçuk yaşında

ADAM OLDUMU o amca bedenimde ???

Öğretin bana; kendi suyumu kendim alamazken
Nasıl sulayacağım bedenimde ölen çiçeği !!!!!!!!
Ben kadın olmak istemedim
... ben dünyaya da gelmek istememiştim ki !

-anneeeee... babaaaaa.
Işığı açın !
Uzanamıyorum
Ayşegül bebek karanlıktan korkuyor
Benim gibi öcü amcalar onu da kucağına almasın
Canı çok yanar sonra
Benim hala acıyor ! hala canım acıyor. !

Arzu Altınçiçek

 
Toplam blog
: 88
: 392
Kayıt tarihi
: 13.11.07
 
 

Nisan -1970 İstanbul doğumlu. Genç Kuşak Aktüel dergisi genel yayın koordinatörü. Haftalık yayımı..