Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tedavi Azrail’i yarı yoldan döndürmektir

Tedavi Azrail’i yarı yoldan döndürmektir
 

Aslında böyle diyorum ama doğrusu ben tedaviye sıcak bakmıyorum; Azrail’i yoldan çevirmek için, hani nolur nolmaz…

Ama insanlar tedaviye kurtuluş gözüyle bakıyorlar; yapanlar kurtaracağız derlerse naspınlar…

Hastalıkların tedavisinin olması hasta olmayı kolaylaştırıyor, tedavisi olmasın da bak hasta oluyor muyuz?

Benim takıldığım konu tedaviye çok fazla inanılması… Dağılmışsa toplanır, kopmuşsa yapıştırılır, yıkılmışsa yeniden örülür; duvar bu sanki.

Tedaviden sonra tedavi edilen kısmın eski haline döndüğüne ben inanmıyorum; çünkü tedavi ettiğin taş toprak değil canlı.

Artı kişide rahatsızlığın tespitinin de bir esprisi yoktur. Tespit ettin, tedavi ettin kurtuldu mu; tamir ettin, yama yaptın!

Aslolan bu duruma gelmemesi…

Tedaviye umut bağlama belki ölmezsin ama ağız tadıyla da yaşayamazsın; tedavi sorunu ertelemedir.

Tedavi olarak sağlık sorunlarından kurtulacağını düşünenler yanlış düşünüyorlar.

Lütfen insanları kandırmayın! “Sen bu hale gelmişsin. Durumunu biraz düzelteceğiz. Yaşamını rahatlatacağız. Hepsi bu. Seni yeniden yaratmayacağız; eski haline dönmeyeceksin”

İnsanlar tedavi olunca hiçbir sorunu kalmayacağını düşünüyor ve bu rahatlıkla eski hayatına devam ediyor.

Tedavi onlara belli bir süre rahatlık sağlıyor; sonra…?

Tedavinin kesin çözüm değil iyileştirme olduğunu bileceksiniz…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..