Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Tedbir

Tedbir
 

.


İçten içe acıyor,
Bir kağıt çiziği gibi,
Tuza, limona değdimi sızlıyorum.
 
Kanatlarımı geriyor,
Ardına kadar açıyor,
Ama uçamıyorum.
 
Ceplerim hep dolu…
Bir mendil, bir su olmadan
Yola çıkamıyorum.
 
Tedbiri elden bırakmayım,
Belki durup bir yerde ağlar,
Yutkunamadığım kelimeleri 
Bir yudumla ıslatır, eritirim diyorum.
 
Bazen ellerim buz tutuyor,
Kalbim duruyor.
Bazen de yüreğime kadar alev alev yanıyor,
Lakin çabuk sönüyorum.
 
Sonra karmaşa duruyor,
Paniğim azalıyor,
Herkes yerli yerine oturuyor,
Dünya bir dakikalığına duruyor,
Ben de usulca dağılan içimi topluyorum.
 
(Emel BALI)
 
Toplam blog
: 24
: 266
Kayıt tarihi
: 30.11.17
 
 

Basit yaşar biraz yazar...  Yazmayı seviyorum işte... Olay bundan ibaret... ..