Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '20

 
Kategori
Güncel
 

Tedbirsiz, Korona Olsa Üzülmem

Herkes bunu diyor da ben daha açık konuşayım.

Korona hasta edeyim diye insan aramıyor, insanlar aranıyor maalesef.

Herkesin söylemekten dilinde tüy bitti.

Ben beş aydır maskeyle yatıp kalkıyorum, birisi bugüne kadar hiç maske takmadığını söyledi, artı mesafeyle hijyenle hiç işi olmazmış.

O da sağlam ben de sağlam, doğrusu adaletsizlik ve ben buna üzüldüm.

Türkiye’de yaşayan insanların üçte birinin duyarsızlığı bizi bu noktaya getirdi!

Korona tanrısına isyan ediyorum ya! Adam 5 aydır korona yokmuş gibi.

Günde 9 kere yıkamaktan ellerim yara oldu. Daha bir kişiye 2 metreden fazla yaklaştığımı hatırlamıyorum.

Korona ’ya yakalanmamak için gösterdiğim çaba bitirdi beni ama hiç oralı olmayanla durumum aynı.

Ben tuvalete giderken bile bir şey olur mu acaba diye korkarken adam tatiller, toplantılar, eğlence yerleri…

Korona şans galiba ve ben bunların şansına kızıyorum.

Nasıl yakalandığımı bilmiyorum diyorlar ya ben onların nasıl yakalandığını biliyorum.

Bazıları için Korona’nın da adaleti var. Ne yapsalar yakalanmayanlar var ya bunlardan bazıları inanmazsınız hiç olmayacak yerde olmayacak şekilde, hatta tedbir aldıkları halde virüse yakalanırlar.

Ben sadece hastalığa yakalanmamak ve başkalarına da bulaştırmamak için uğraşanlar yakalanırlarsa üzülürüm.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..