Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Tefeciler yasa dinlemiyor... Kart aidatlarını söke söke alıyorlar...

Tefeciler yasa dinlemiyor... Kart aidatlarını söke söke alıyorlar...
 

Feşmekan Bankası İzmir....Şubesi, Nisan Ayı Kart aidat bedeli olarak hesabımdan 45 tl.tahsil etmiş !...

Tam bir aymazlık !..

Tutarsızlık örneği !..

Yasa dışı eylem, sözde ciddi bankaya  yakışıyor mu ?..

Tüm kurumların lâçkalaştığı bu dönemde yakışıyor !..

Denetim Hak getire !..

Kör, tuttuğunu seviyor !..

Tuz kokarsa, biz ne yapalım ?..

Yeni çıkan yasa gereği bankalar, kart aidatı almayacaktı hani ?..

İşin garip tarafı,aynı banka, geçmişe ait yasa dışı tahsil edilen kart aidat bedellerini geri ödemek zorunda kalırken, bana yapılan haksızlığa bakınız !..

Bu ne perhiz; bu ne lahana turşusu ?..

Nisan şakası geçeli çok oldu !..

Bunlar, ''  Dalga mı geçiyorlar; yoksa adam mı seçiyorlar ?..''

Yasa dışı uygulamayı bugün farkettim...

Hemen, sorumlu (?)  servislerini aradım...

Sözde çağdaş banka olan (?) Feşmekan Bankasının, 444......4  no'lu telefonu, bir sürü teknik sorunlar ve angaraya dolu sorular sonunda nihayet  açıldı.

İlgili kişiye sorunu aktardım...Daha önce de aynı haksızlıkları yaşadığımızı ve şikayetler sonunda aidat paralarımı geri alabildiğimi açıklamam rağmen, karşımdakinin beni can kulağıyla değil başka bir şekilde dinlediğine inandım.

Tabi, bu kez  anlayacakları dilden konuştum... Görevli kişi, bana telefonla bilgi vereceklerini belirtip kaçarcasına uzaklaştı...

Ben bu parayı,'' söke söke alırım...''

Daha önce de seyrettim bu filmi...

Yorulduğumz, yıprandığımız yanımıza kâr kalıyor...

Tefeciler, faizciler tarafından sarmalandık...

Bunlar yasa, hukuk dinlemiyor !..

Feşmekan Bankası, T.C Bankası değil mi ?

Evet !..

T.C Bankası' nın yasa dışı işlem yapması mümkün mü ?

Muz Cumhuriyetinde değilsek HAYIR !..

Bu ülkede devletin çıkardığı yasalara Fransız kalan tefecilerin varlığı beni rahatsız ediyor...

Birileri, bu faizcilerle bizlere, '' tavşan kaç; tazı tut !..'' oyunu oynatıyor...

Bendeniz, yine olayın takipçisi oldum... Sonuçta paramı geri aldım...

Ya mücadeleden aciz olanlar ne yapsın ?

Hep böyle mi olacak ?

Ağlamak mı gerek meme için !..

Hani yasalar vardı ?

Hani vs..vs..aşkımız vardı ?

Te-fe-ci-ler çok yaman...

Güçlüyü görünce de tıss !

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..