Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Gönüllülük
 

TEGV Mayıs ayında rekor bağışa ulaştı

TEGV Mayıs ayında rekor bağışa ulaştı
 

Ağaçlardaki çiçekler meyve olmaya başladı!

http://blog.milliyet.com.tr/Tum_cocuklar_gulsun_ve_ogrensin_diye/Blog/?BlogNo=245870 adresinde bir yazım var.

Mayıs ayı içerisinde TEGV'in yaptığı SMS bağış kampanyası REKORA koştu. Bu kampanyaya TEGV gönüllüsü olarak benimde katkım olsuysa, ne mutlu bana. Benden zengini yok bu dünyada:)

Bu zenginliğe ulaşmak sizinde elinizde. Ayda sadece 10 TL bağış yaparak, her sene 2 çocuğun eğitimine katkıda bulunabilirsiniz. O çocuklardan biri, hayatınızın bir döneminde karşınıza çıkacak. Ve siz 10 TL ile satın alamayacağınız bir mutluğa ulaşacaksınız. İddia ederim.

TEGV Eğitim Gönüllülerinden bir e-mail geldi bugün e-postama. Editörler e-mailları olduğu gibi yayınlamamak konusunda ısrarlı biliyorum. Diyorlar ki, kendi yormunuzu ekleyin. Haklılar da bu yönlendiirmelerinde. Bende bu sebeple yukarıya yorumumu ekledim ve istedim ki, onların kelimeleri ile olduğu gibi aktarayım detayları.

E-mailin tam metni şöyle:

Sevgili Gönüllülerimiz,

Mayıs ayında sizlerin de desteğiyle çok başarılı bir kampanya dönemi geçirdik. 1 SMS TEGVe DESTEK, 6 SMS BİR ÇOCUĞUN GELECEĞİ DEMEK sloganıyla rekor SMS bağışı sağladık. Kampanyamıza destek veren bütün gönüllülerimize çok teşekkür ederiz.

Şimdi, yeni bir bağış yöntemi uygulamasına başladık: KREDİ KARTI ile DÜZENLİ BAĞIŞ! Ayda sadece 10 lira ile bir yılda 2 çocuğun TEGV imkanlarından faydalanması mümkün; üstelik tek tıkla verilebilecek bir kredi kartı talimatı ile!

Vakfımızın gönüllüleri olarak sizlerden beklentimiz, kampanyaya kişisel olarak finansal katkı yapmanız değil, kampanyanın mümkün olduğunca çok kişiye duyurulmasına destek vermeniz.

tüm tanıdıklarınıza, iş/okul arkadaşlarınıza, mail gruplarınıza, kısaca uygun gördüğünüz herkese göndermenizi rica ediyoruz. Ne kadar çok kişiye ulaştırabilirsek, o kadar fazla çocuğun, çocukluğunu güzel yaşayacağına ve yarınlarına umutla bakacağına inanıyoruz.

Destekleriniz için teşekkür ederiz.

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı
www.tegv.org.tr

https://duzenlibagis.tegv.org

MB yöneticileri, yazarları ve okurları olarak tüm sosyal sorumluluk projelerinde koşulsuz yer aldığımızı biliyorum.

Ve yine desteklerinizi bekliyorum. Tüm sıfatlara karşıyım ama TEGV GÖNÜLLÜSÜ sıfatımı her yere büyük harflerle yazmaktan gurur duyuyorum.

TEGV GÖNÜLLÜSÜ

Devrim Atılkan

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..