Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
 

Tehlikeli gidiş!

Türkiye Büyük Millet Meclis (TBMM) tarafından kabul edilen Anayasa değişikliği halkoyuna sunulma aşamasındadır.

Halk oylamasına katılanlar yurttaşlar 3 çeşit oy kullanabilirler. Evet, Hayır, Boş.

Herhangi bir seçimde oy kullanmak yurttaşın Anayasal hakkıdır. Bu nedenle hiç kimsenin kendisi gibi oy kullanmayan diğerlerini suçlamak, hakaret etmek hakkı yoktur.

Ne yazık ki henüz halkoylaması süreci başlamadan insanlar birbirlerini çok ağır şekilde suçlamaya başladılar.

Asla kabul edilmemekle birlikte, düz yurttaşların birbirlerini suçlamalarına, boş ver der geçersin.

Ancak, suçlayan kişi devlet erkini elinde bulunduran ve tüm yurttaşlara eşit aralıkta bulunması gereken biri ise işte bu kabul edilemez.

Sayın Binali Yıldırım AKP’li olmasına karşın tüm yurttaşların Başbakan’ıdır.

Kendi partisi lehine olabilecek bir durumda, tersini düşünen diğer yurttaşları suçlaması kabul edilemez ve yurttaşları kamplara böler.

Yurttaşların düşman kamplar bölünmesi ülkemizin esenliği açısında çok tehlikelidir.

Bunu herkesten çok Binali Beyin bilmesi gerekir.    

Ne diyor Sayın Başbakan;

“PKK 'hayır' diyor, onun için 'evet' diyoruz. FETÖ 'hayır' diyor, onun için 'evet' diyoruz. HDP 'hayır' diyor, onun için 'evet' diyoruz. Belli ki CHP, sırtını terör örgütüne yaslamış, HDP’nin kayığına binmiş vaziyette.”

CHP üyesi olarak bu suçlamayı asla kabul etmiyorum.

CHP Cumhuriyeti kuran, devrimlerle taçlandıran, çok partili parlamenter rejime geçmeyi sağlayan ve Cumhuriyetin temel değerlerini her zaman savunan 94 yıllık bir çınardır.

Terörün her türlüsünü kabul etmediğini ve lanetlediğini her aşamada açıklamaktadır.

Halkoylamasında evet oylarının arttırmak adına CHP’nin sırtını teröre dayandığını söylemek büyük bir iftiradır, kabul edilemez.

Halkoylaması sonucu ne çıkarsa çıksın herkes kabul etmek zorundadır.

Ancak halkoylaması sonrasında da bu ülkede birlikte yaşayacağız.

Birbirimize düşman olacak söylemlerden özenle kaçınmak zorundayız.

Buna uymayan bilmelidir ki tehlikeli bir gidişe yol açmış olacak ve ülkemizi bölmek isteyen emperyalistlerin değirmenine su taşıyacaktır.

CHP üyesi olarak alçakgönüllü davranmadan diyorum ki;

Ben aydınım, ben demokratım, ben Kemalist’im, ben yurtseverim, ben tüm kurum ve kurallarıyla işleyen parlamenter sistemden yanayım, tüm yurttaşlarımla barış içinde yaşamak istiyorum.

Halkoyuna sunulan Anayasa değişikliğini bir hukukçu gözüyle inceledim.

Vicdanım ve yukarıda saydığım niteliklerim #HAYIR dememi emrediyor.

Kimin “Evet”, kimin “Hayır” dediği beni hiç ilgilendirmiyor.

Anlata bildim mi? Sayın Başbakan. 09.02.2017

Gündüz AKGÜL

Emekli Cumhuriyet Savcısı

 
Toplam blog
: 310
: 504
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Adaletin mülkün temeli olduğuna inanarak 32 yıl adalet görevini yaptığım için mutluyum ..