Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '18

 
Kategori
TV Programları
 

Tehlikeli Karım - Yoksa Ben Dizi Değil Bir Televizyon Filmi mi İzledim?

Tehlikeli Karım - Yoksa Ben Dizi Değil Bir Televizyon Filmi mi İzledim?
 

Bölümü izledikten sonra düşündüm de Tehlikeli Karım için neydi beni ekran başına çeken? Değişik bir teaser ile çıkış yapmıştı. Komedi mi olacak bu iş diye düşündüren… Fragmanı nasıldı deseniz hatırlayamıyorum. Bölüm günü gazetede okuduğum oyuncuların röportajı olabilir mi? Belki. Ama izlemeden kesin olarak sevdiğim bir şey var ki: Kadro.

Gone Girl’den esinlenme derken yasal uyarlama çıktı iyi mi? Orijinal dizi My Dangerous Wife (Boku No Yabai Tsuma) adlı bir Japon serisi imiş.

İlk bölümün üzerine çok yazılır çizilir… Ben hemen ikinci bölüme geçivereyim…

Kaçırılma planının Derin’in bir oyunu olduğunu ilk bölümden öğrendik. Bu ne hız? Biz yerli dizilerde bu kadar çabuk çözülmelere alışık değiliz. Eee? İkinci bölümde ne izleyeceğiz biz? Yoksa Mustafa Üstündağ Çukur’da olduğu gibi yine ilk bölümlük konuk muydu? Öyle ise tutmayın, bir köşeye çömelip ağlayacağım.  Her hafta polisiye bir konu kaçma / kovalamaca olmaz herhalde? Yoksa Derin’in yeni entrikalarını mı izleyeceğiz? Öyle bir durumda ‘Kadın bir açıldı, pir açıldı’ deriz herhalde. Hani desek Alper’in pişmanlığını izleyeceğiz. Zaten ilk bölümün yarısından itibaren pişman değil miydi? Unutmadan çok mu tatlısınız siz Seçkin Bey’ciim?

Seda deseniz de polis nezaretine girip çıkma korkusu ona bir süre yeter, derin sularda oyun olmayacağını ‘acı’ bir şekilde anladığını düşünsek yanlış olmaz… Bu arada en sevdiğim replik Seda’dan geldi: “Yahu yakalansak ne olur? Bu ülkede kimler neler yaptı da unutuldu. Biz mi unutulmayacağız?” Hikâyeye komşular dahil olur derseniz, nasıl ilgi çekici bir hikayeleri olabilir ki? Derin’in parayı teslim ettiği ‘gizemli’ adam? Belki…

Müzikler film kalitesinde… Hikâyenin akışı oldukça dinamik… Oyunculardan biri bile ‘sırıtmamış’, performanslar güzel.

Yoksa ben dizi değil bir televizyon filmi mi izledim? Yok dizi ise bu hız ve kalitede başladığına göre  – kalpten, üzülerek yazıyorum – tıkanıp tökezlemesi yakındır. Ama o güne kadar Pazar günleri ekran başındayım. Söz!

http://aslininsureti.com/izledim/tehlikeli-karim/

Aslı’nın Sureti

www.aslininsureti.com

*.*.*.*.*

Aslı’nın Suretini sosyal medya hesaplarından takip etmek ister misiniz?

Facebook:https://www.facebook.com/Aslının-Sureti-1065930830209554

Twitter:https://twitter.com/aslininsureti

Instagram: https://www.instagram.com/aslininsureticom/

 
Toplam blog
: 183
: 1217
Kayıt tarihi
: 27.09.17
 
 

Ben Aslı…  'Takvim Yılı – Doğum Yılı hesabının sonucu giderek yükselmesine, aynaya baktığında kaz..