Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tehlikenin " hala da " farkında değil misiniz?

Tehlikenin " hala da " farkında değil misiniz?
 

Gecenin ikisi. Uykum kaçtı. TV en iyi ilaç. Çoğu kez uyumanıza yardımcı olan teknolojinin son harikalarından. Bir çok kanal tekrar yada ipe sapa gelmez yayınlarını sürdürüyor. Sonuna... Türk eklentisi almış bazı TV lerin ekranlarında "Canlı" yazısını görünce (biraz da meraktan) izlemeye başladım. Uyku falan kalmadı. İzledikçe gerilmeye başladım.

Genel Kurmay'ın açıklaması üzerine medyanın bazı önemli kişileri canlı yayında görüşüyorlar, tartışıyorlar. Blog yazarlarımız içinde, konuya vakıf, kalemi kuvvetli, bilgisi engin, tanınmış ve bu konuda söz sahibi arkadaşlar. Sizlere sesleniyorum. Bir çoğunuz şimdi uykudasınız, ama uyandıktan sonra bir şeyler yazın. Ben yorumlarımla size katılırım.

Sabah gazetelerde de göreceksiniz muhakkak. Hepsinde olacak. Ankara'da Tandoğan Meydanından başlayıp taa Anıtkabir'e kadar süren coşkuyu görme(me)zlikten gelenler bile Genel Kurmayın dediklerini yazacak. Laiklik, demokrasi, Cumhuriyet için seslerini duyurmak isteyenleri dikkate almayanlar, yayınlarında bir kare bile göstermeyen TV ler, askerden "esas duruş" dendimi ister istemez yazacaklardır.

Büyük bir duyarlılık gösterip açıklamasını haftanın son günü ve geç saatlere bırakıp piyasaları olumsuz etkilemek istemeyen Genel Kurmay Başkanlığı'ndan bahsederek söze başlayın.

Yazılacak çok şey var. Siz bulursunuz. Lütfen yazın.

resim: www.aksarayolay.com dan alınmıştır.

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..