Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Tek adres...

Tek adres...
 

düştüm yollara...(resim alıntıdır)


Gelemeyeceğini bile bile beklenen can…

Acıların ötesinde buluşmalıyız seninle…

Sancıların ötesinde bir yerde..

Kuşların korkusuzca yavrularını beslediği

Canın canı özlediği bir yerde…

Çiçeklerin ezilmekten korkmadığı,

Batan dikenin yüreğini kanatmadığı bir yerde,

Öfkenin yağmur diye yağmadığı bir yerde

Yalnızlığın sözünün geçmediği bir yerde…

Acıların ötesinde buluşmalıyız seninle…

Çaresizliğin elleri bağlamadığı bir yerde…

Gözyaşının sel diye çağlamadığı yerde…

Duydum yok diyorsun…

Yok ki böyle bir yer…

Peki öyle olsun…

Ama ben yine de düştüm yollara...
Yangın yeri olsa da bekle,

Elimde küçük bir not…

Seni bulacağım tek adres…

“Yüreğim” yazılmış buruşturulmuş bir kağıda…
Düştüm yollara...
Düştüm yoluna...

lillo

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..