Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Tek başıma

Tek başıma
 

Neler sığdırmışız bizi yaşadığımız saatlere. Günlere, yıllara demek isterdim. Ama saatler ile sınırlıydık hep ve biz o saatleri biriktirip günler aylar yapmıştık. Ne hızlı geçip gitti saatler, ZAMAN. Daha çok saatler biriktirip yıllar yapmak isterken yok etmişim bizi.

Ne çok anlar biriktirmişim senle dolu ve seni sensiz yaşadığım ne çok anlar biriktirmişim. Sen benim hayatımda oldun ama sensiz yaşadığım bir hayat oldun bana.

Seni sensiz yaşadığım hayatımda bile hep iki kişiydik ben. Sen varmışsın gibiydi herşey. Oysa sen değil, olmasını istediğim şeyin hayaliydi bana eşlik eden. Senin için bir tabak fazladan yemeğim oldu hep. Sana ait içtiğim bir bardak içki oldu fazladan hep. Kahvem iki kişilikti. Senin için, sırf sen şekersiz içtiğin için şekerinden bile vazgeçmiştim. Senin için giyindiğim çok günlerim oldu senin görmediğin, göremediğin. Senin için ağladığım çok oldu, çok azını senin bildiğin.

Parmaklarımın ucuyla çizdim seni kalbime. En derinine. Öyle çok izledim ki seni, her anını. Uyumayıp uyumanı izledim. yemeyip yeyişini izledim. Masa başında kalme tutuşunu izledim. Gözlük altından bakışını izledim. Kahveyi yudumladığındaki dudağının şeklini izledim. Neden, neden,nedennn.. Öyle çok işlemeni istedim gözlerime, yüreğime her aynaya baktığımda, her gözümü kapattığımda görebilmeliyim diye gözlerimden beliren görüntünü. Kimbilir belki de daha ilk günden doğmuş içime, hissetmiştim inceden inceye gün gelip iki ayrı yola gideceğimizi.

Şimdi aynaya her baktığımda, gözümü her kapattığımda bana eşlik eden senle yaşıyorum seni. Yine yalnız tek başıma. Yine seni yaşıyorum senle ama sensiz.

  

 
Toplam blog
: 61
: 486
Kayıt tarihi
: 16.02.10
 
 

Yazmak, ekmek gibi su gibi.... Ruhumun nefes alması gibi.... Hayatı tanıyabildiğim, kavrayabildiğ..