Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Tek başına özgürlük

Tek başına özgürlük
 

Salih Arıkan Bayrakla sokaklarda


İlk defa tek başımıza oy kullanacak olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Eskiden gören bir arkadaşa gazete okutururdum. Canı nereyi isterse orayı okur ve istediğim kadar okumazdı. Şimdi gazeteleri ve dergileri, köşe yazılarını sesli ekran okuyucularıyla dinliyorum. İnsanın tek başına bir şeyi yapması çok güzel bir olay. İstediğim zamanda bastonumu çeker gezer dolaşırım. Perşembe günü alışveriş yaptım. Her internet sitesi erişilebilir olsa, resimleri betimlese güzel ve okunaklı olsa. Bazıları güzel erişilebilir. Ürünleri seçip internetten sipariş versem ayağıma gelse az da olsa böyle erişilebilir siteler var. Şimdi de tek başımıza oy şablonuyla oy kullanacağız. Bu birçok kişi için basit bir şey gibi görülebilir. Bizim için her seçim dönemi ayrı bir kriz. Bir yakınını götürürsün sorun çıkarılır. Bazen yakınında farklı partiye oy verir. Sandık başkanı sorun çıkarır. Zaten oy kullanılan okullar erişilebilir değil. Ama en azından Engelsiz erişim Derneği'nin girişimleriyle bu sene ilk defa kendi başımıza oy kullanacağım. Tek başıma okula gideceğim. Öğleye kadar birlikte oy kullanacağım kişiyi beklemek zorunda kalmayacağım. Tek başıma gidip oyumu kullanacağım. Sorun çıkarsa yine bir hak mücadelesi başlar hemen polisi arar ve tutanak tuttururum. Çok sevinçli ve heyecanlıyım. Emeği geçenlere engelsiz Erişim Derneğine teşekkür ederim.

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/04/ilk-defa-tek-basmza-oy-kullanacak.html

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..