Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Bayramlar
 

Tek bir dilek şansım var mı?

Tek bir dilek şansım var mı?
 

Son iki senedir yeni yılı herzaman olduğundan farklı karşılamış olmamdan mı, artık otuzlu yaşlara yaklaşıyor olmamdan mi bilmiyorum ama en sıcak haliyle çocukluğumda ki gibi ailemle birlikte evde karşılama kararı aldım yeni yılı.

2005 yılına çok uzaklarda girmiştim Chicago’da. Bütün sevdiklerim çok çok uzağımdaydılar tek dileğim bir sonraki yıla sevdiklerim ile birlikte girmekti o gece için. 2006 yılına ise malesef yine tüm sevdiklerimden uzaklarda merhaba dedim. Askerdeydim ve altıncı ayın bitmesine sadece günler kalmıştı o zaman tek dileğim de geride kalan günlerin bitmesiydi, bittiler.

Simdi yarin gece yarisi ile birlikte yeni bir yili karsiliyor olacagiz, tek bir dilek sansim var mi onu da bilmiyorum ama birileri ‘umut et ve yasa’ demis benim de bu dogrultu da kendime ozel bir dilegim olacak tabii ki ama sanirim en onemli istek ‘Tum insanlik icin –saglik-’… Saglik demisken; hani hep unuturuz gunluk telaslardan hayatimizdaki onemli insanlarin onemlerini ya da erteleriz sonraki gunlere ziyaret etmeyi, arayip hatir sormayi. Hazir yarin bayramken ustune ustluk yeni bir yili da karsiliyorken ayni gunde birsekilde atladigim tum sevdiklerime zaman ayirmaya karar verdim. Malesef insanoglunun dogasi gormezden gelmeye cok musait hep birseylerin animsatmasi gerekiyor. Gectigimiz gun aldigim bir telefon animsatti yine aslimizin ne oldugunu ve nereye gidecegimizi…

Tamamen bir yanlis alarm durumuydu yasanan ama sadece birkac dakika icin bile sevdigin sana emegi gecen birinin artik olmadigini duymak, bilmek tam bir yikim. Evet artik olmayan biri vardi ama o kisi benim dusundugum kisi degildi. Derin bir soluk ardindan kendini sorgulamalar, sinirlenmeler, nedenler, nicinler ve hemen alinan kararlar bir daha firsatin olamayabilecegini kavramanin telasi ile telefona sarilmalar en yakin zamanda gormek elini opmek icin plan yapmalar…

Evet yarin bayram ve ben annemi de yanima alip anneannemi ‘seker bir hatunu’ ziyarete gidicem, sarilicam ona, opucem yanaklarindan, bilmiyorum beni animsayacak mi aslinda en son gecen bayramda gormustu. Hatirlmali beni ama Alzheimer’in orta evrelerinde oldugunu biliyorum. Olsun animsamasin uzulmeyecegim ismimle hitap etmezse de beni ne kadar sevdigini, uzerimde ne kadar cok emegi oldugunu biliyorum. Cocuklugumla ilgili tum detaylari usenmeden anlatirdi hep iyi gunlerinde simdi her satirini ezbere bildigim hikayeler gibi aklimda neler yaptigim nelere sevindigim nelere uzuldugum o zamanlarda. Belki animsar ve hepsini birkez daha anlatir bana yarin, kim bilir…

Yeni bir yil, bayram, saglik derken son iki gundur icimi acitan bir konuyu da yazmis oldum. Bir sonraki yili kacimiz daha karsilasiriz bilinmez ama benim yeni yil icin tek dilegim; sevdiklerim, sizler ve tum insanlik icin saglik olacak.

Iyi bayramlar ve iyi yillar…

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..