Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
Siyaset
 

Tek çözüm..

Tek çözüm..
 

Önümüzdeki günlerde Anayasa değişikliği paketi Mecliste oylanacak..

Kabül görüp görmeyeceği ve referandum'a gidilip gidilmeyeceği de muamma..

Muhalefet liderleri anti demokratik olarak değerlendirdikleri bu paket için savaşlarını veriyorlar..

Paket'in içeriği Anayasa Mahkemesi'nin Siyasi Partilerin kapatılmasına ilişkin değişikliğin dışında bana göre kayda değer içerik bulunmamaktadır..

Erdoğan yüce divan'da yargılanmaması adına elinden gelen her şeyi yapıyor..

Amaç ülke'nin batmış, bitmiş ekonomik ibresini pozitif'e çevirmeye yönelik çalışmalar olması gerekirken her gün eriyen AKP, kendini kurtarması adına önümüzdeki genel seçimlerde seçmen'in karşısına sözümona "Anayasa değişikliği" kandırmacasıyla çıkmak istiyor..

Kandırmaca diyorum çünkü vatandaş'a yönelik hiç bir içerik bulunmamaktadır..

Bırakın içeriği her nefes alışımızda ülke ekonomik anlamda daha da olumsuz yöne doğru gidiyor..

Ben bir işadamı olarak yaşayarak gözlemliyorum tüm olumsuzlukları..

Çocukluğumdan itibaren merhum amcam ve babam'ın yanında tezgahtar olarak çalışmamdan tutun, 1987 yılı itibariyle bugün'e dek bireysel ticari hayatımda böyle acı ve zor günler görmedim..

Neredeyse işimi notalayacak duruma geldim..

Peki bu Anayasa paketi benim ve yetmiş iki buçuk milyon vatandaş'ın ne işine yarayaca?

Ha, paket oylanıp AKP yüce divan'da yargılanmadığı sürecinde yetmiş iki buçuk milyon'un içindeki Erdoğan yandaşları yararlanacaklardır..

Peki yoksulların durumu iyileşecek mi?

Kredi kartı borcu nedeniyle banalara borcu olan vatandaşların sorunlarına çare olacak mı?

Esnaf'ın sorunlarına çözüm getirecek mi?

İşsizliğe çözüm bulunacak mı?

Adaletsizlik son bulacak mı?

Ülkede yeni iş yerleri açılacak mı?

Terör son bulacak mı?

Hayır!..Hayır!..Hayır!

Tek çözün yolu var, tüm ülke seçmenleri olarak sandığa gitmemek!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..