Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Tek derdim aşk mı?

Tek derdim aşk mı?
 

Şöyle bir okudum yazılarımı yeniden. Tek derdim aşk mı? Dedim.

Ne kadar yazık…

Hâlbuki bir sürü önceliğim varken hayatımda, neden bu kadar çok düşünüyorum üstünde? Sonra başka başka satırlarda, aslında altlarında yatanların neler olduğunu unutmuş olduğumu gördüm.

Hayal kırıklıklarım, hayata bakışım, umutlarım, aslında aşkı bilememem...

Hepsi bir yerlerde, ayrı ayrı satırlarda ama içimde değiller artık. Tüm sıkıntılarımı, korkularımı bir balondan aşağı bıraktım. Kimin söylediğini bilmediğim ama artık anlamını bildiğim "korkulu bir son, sonsuz korkulardan iyidir" sözünü yaşadım.

Zamanın acıları öldürmesi uzun sürdü, o doğru ama öldüler.

Öyle aşktan falan da değildi acı çekişim aslında doğru düzgün acı bile çekmedim. Galiba insan o kırılma noktasına bir kez geliyor ve bir kez bu kadar çok kırılıyor. Sonrası acıtmıyor o kadar. “Bunu da yaşamış oldum” deyip gülüp geçiyorsunuz. İçimde heyecan yok galiba ya da heves. Kırılmaktan da korkmuyorum artık. Sadece “olmaz” diye düşünüyorum. Sonra bir balonun içinden aşağı bıraktığımı hatırlıyorum o eski beni.

Şimdi; “o şuursuz ve hatta ruhsuz halin kalmadı, sen arındın. Senin için artık her gün, yeni hayatına uyandığın bir gün” diyorum.

“Sakın bir daha bu kadar aşağı düşme.”

Hala bıraktığımız yerde, kurtulduğumuzu sandığımız, eski biz, geriye dönmek çok kolay. Bağımlılık gibi. Bir baksak yine çekecek bizi derinine ama inanışlar yalan.

Değişmek isteyene hayatın bir sürü kapısı açık. Hem yalnız da değiliz. Bizim gibi hisseden bir sürü ruh, biz orada. Yeter ki olduğumuz yerden kalkalım ve o kapılardan birini açalım.

Yaşımız, statümüz, egomuz bunlar bizi durdurmasın.

Ben bir kapı açtım. Binden fazla kapı bana açıldı. Ben kalbimi açacağım, onlarda bana açacak.

Ben ve benim gibiler oralarda biliyorum. Sizi de bekliyorum.

Korkmayın.

Bir kapı açın ve sakın arkanıza bakmayın.

 
Toplam blog
: 9
: 1161
Kayıt tarihi
: 23.03.07
 
 

Kendimi bildiğimden beri yazarım ben. Hatta neredeyse attığım her adımı yazarım. Öyle çok günlüğü..