Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Tek Hece

Tek Hece
 

Aklımdasın ve çıkmıyorsun dışarı

Söylesene seni kim hapsetti oraya

*

Zihnimde uçuşan kelimeler seni arıyor

Kalbim bilmem neden bu kadar acıyor

*

Tesadüflere inanmazdım zaten senden önce de

Ama seni gördüm ve kanaatim tek hece

*

Zihnimde uçuşan hayallere baktım

En güzel halinle yine sen vardın

*

Kelimeler dökülüyordu sanki kalbimden

Bilmem hangisini yakalasam yine sen

*

Sonra hiç duymadığım sesini dinledim, uyuyana kadar

Sanki ezelden beri tanır gibi

*

Beni de seninle beraber hapsettin hayallerime

Sen kaçmaya çalışıyorsun bilmem hayal misin yoksa tek hece

*

Sanki düşlerimde buldum da bir rüyasın

Ne olur uyandırma rüyamdan bu kadar kısa sürmesin

*

Düşünmek istemediğim düşüncelerim de bile seni düşlerken

Ne olur gitme daha çok erken

 

RAMAZAN DEMİR

 
Toplam blog
: 12
: 228
Kayıt tarihi
: 27.03.16
 
 

Üniversite ..