Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Tek ilaç..

Tek ilaç..
 

Biraz önce blog kayıtlarıma bir göz attım.. En çok "altılı tüyolar" adlı ve "sevgi, mutluluk" konularındaki blog'larımın tıklandığını gördüm..

Güldüm kendi kendime..

"Altılı tüyolar" adlı yazımı, şans oyunlarını "ti" ye almak adına yazmıştım..
Okuyucularımın hepsine saygı ve sevgi duyuyorum..

Bu tablo, ülkem insanların ekonomik çıkmazlarının şans oyunlarına bağlandığını göstermektedir..

Çok acı ve dram.!

"Sevgi ve mutluluk" konulu bloglarımın tıklanmalarıysa, ülkem insanımın açlığını gösterir tablosudur..

Evet, sevgi ve mutluluğa aç bir toplum olduğumuzun göstergesidir bu tablo..

Şans ve talih oyunlarını beyinlerinden silmelidir ülkemin insanları.. Boş, boş kurulan hayallerin hayal kırıklıklarını yaşamamalı ülkem insanı..

Emeğinin bedelleriyle kazanç sağlamalı bireyler..

İnsan'ın daha mutlu olabilmesi için şans ve talih oyunlarını değil, daha fazla çalışmayı seçmelidir..

Sevgi ve Mutluluk arayışları ise, insanın kendisinde aramalıdır..
İçinde, iç dünyasında aramalıdır..Öncelikle meta esirliğinden kurtulmalıdır insan..Hemen kurtulabilmesi biraz zor olabilir belkide ama en azından virgül koyup, süreç içinde noktalamalıdır..

Meta esirliği, farkında olmadan insanın bütün biyolojik ve psikolojik mekanizmalarını bozmaktadır..

Tek ilaç, köpekleri sevmekten geçmektedir..

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..