Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

tek kişilik..

tek kişilik..
 

Döndüm arkamı, yumru halinde uyumak için döndüğümü sanıyorsun.

İçimde bir volkan,

Ayaklarımdan ateş püskürüyor,

Bedenimde şehvet,

Kalbim sevilmek istiyor..

Dokunsana bana,
Dokunsana..
Yavaşça yaklaş, kollarınla sar istiyorum.
Sevilmeye ihtiyacım var, biliyorsun..

Sonra ürperiyorum,

Ürperiyorum,
Ya içindeki şeytan uyanırsa diyorum..
İçindeki şeytan kalbimin sesi yerine,
Şehfeti seçerse,
Ve sen beni hissedemeden,
Yaşarsak,
Kalbim üşür diye korkuyorum uyandığımda,
Bilinmedik bir sabaha..

Sen uyuduğumu sanıyorken,
Ben düşüncelerle boğuşuyorum..
Günah çıkarmamak adına, sorguladım.. Kolların ya beni sarmazsa bir daha..

Gözlerim kapanıyor, kapanıyor..
Derken,
Ürperiyorum,
Sessiz düşünüyorum (Beni terkeyleme, beni sev, şefkat istiyorum, kalbim ısınmalı, muhtacım sana)

Sus...
Sus...
Neolur sus içimdeki şeytan,
Yapabilirsin arkanı dönüp kimse olmadanda,
Boş kalabilir diğer yastık,
Yalnızlık, yalnızlık, yalnızlık..
Sevişmek bir dakika, ömür istiyorum ben yanımda..
Sevmeyeceksen beni,
Sarma kollarınla,
Sevişme, alay etme sevilmek isteyen kalbimle..
 
Toplam blog
: 7
: 426
Kayıt tarihi
: 27.02.09
 
 

Paylaşmak güzel bir duygu, yazılarımda her rengi, her duyguyu, her bakışı, hatta kendinizdende ve ya..