Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '08

 
Kategori
Sosyoloji
 

Tek kişilik yaşamlar

Darmadağın aklım...

Kaygılarım, korkularım hepsi birbirine girmiş bir kördüğüm...

Bir yanda ömrümü adadığım, onca bedel ödediğim ‘’yalnızlığım.’’

Diğer yanda gün be gün artan ‘’bir başına kalma’’korkusu...

Ne zaman bitecek bu çelişkiler, bu kavga ...

Ne zaman bitecek bu iç çatışmalarım...

Yoksa ben tükeneceğim...

Yorgun aklım, naçar yüreğim...

Ne zaman teslim olacağım birine? Ne zaman bırakacağım yüreğimi sevdanın emin

ellerine.....

Niye bu kadar zorluyorum, zorlaştırıyorum ki...

Niye sevmemek aşık olmamak için elimden geleni yapıyorum sanki?...

Oysa sevmek için değil midir yürek; koşulsuzca?...

Sevda yoksa ne keyif alınır ki hayattan...

Susuz kaldı yüreğim sevdalara; aç kaldı....

Oysa ne çok isteyeni vardı...

Hapsettim yüreğimi aklıma....

Parangalara vurdum ...

Hiç suçu yoktu oysa....

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..