Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Tek oturumlu sistemin jübilesi…

Tek oturumlu sistemin jübilesi…
 

:)


Bu seneden sonra soru hazırlamak için daha da ter dökecek olan ÖSS EKİBİ ile hoş anılarla ayrılmadık açıkçası…

“Kötü mü geçti?” derseniz, hayır kötü geçmedi. Fakat hiç beklenmeyen yerlerden vurmaları biraz afallamaya sebep oldu kanımca.

Örneğin TÜRKÇE adını taşıyan bölüme DİL BİLGİSİ sorusu koymayı unutmuş bizim ekip. Ben boşuna 4 yıldır etken, edilgen, girişik bileşik öğrenmişim. Meğer hiç soru sormayacakmış ekip DİL BİLGİSİnden… Paragraf yazmak, paragraf hazırlamak daha hoşlarına gitmiş ekibin ama bazı paragrafların cevaplarını şıklara koymayı unutmuşlar sanırım. Olur canım insanlık hali!!!! Hatalı sorular filanda var ama napalım olur o kadar…!!!

O kadar sevimliydi ki (!) Türkçe soruları onları okurken sınavımın 1/3 gitti zaten… Sağlık olsun dedim kalan sağlar benimdir. Ama bu seferde algımdan vurdular beni. Felsefe sorularını anlamak için beynime kan gitmesini bekledim. Yıllarca felsefe de “paragraftakini bul” sorusunu soran değerli ekip bu sene “paragrafı çöz, şıklara uydur” sordu.!

Aaa tabi bir de edebiyat var. Kültür seviyemizi ölçtüler sağolsunlar.

“Bakalım bu yavrucaklar İlhan Berk’in şiirini biliyorlar mı bilmiyorlar mı ?”

Sosyal 2 de de yünlü dokumacılığa olan merakım ortaya çıktı bilmem neresinin bilmem neresinde bulunan !!!1HALI!!! hangi DEVLETE aitmiş öğrendim…

Ama tabi her şey bu kadarda kötü değildi. 4 yıldır hiç duymadığım, tarih öğretmenimin bile bilmediği bir isimde öğrendim Sos2’den UTBÎ… Oğlum olursa KAĞAN değil UTBÎ koyacağım adını…

Sonuçta: Evet zor değildi, ama çok kafa karıştırıcıydı. Sadece bildiklerimi değil sabrımı, motivasyonumu, sinirimi de teste tabii tuttular… Ama sanırım başardım. Dershane denemelerinde yaptığım puanı alamadım ama GAZETECİLİK, HALKLA İLİŞKİLER, SİNEMA TV, MEDYA için yeterli puanı aldığıma inanıyorum…

Büyük bir yük kalktı üstümden…

Merak edipte mesaj atan herkese çooookk teşekkür ederim…

 
Toplam blog
: 58
: 1647
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..