Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '10

 
Kategori
Türk Mutfağı
 

Tek rakibim anneniz!

Tek rakibim anneniz!
 

Benim makarnam...


Başlık, aslında "Gülriz'in Mutfağından" olmalıydı da olmadı işte.

"Tek rakibim anneniz !" çok daha hoşuma gitti diyelim...

Makarna en kolay pişirilen yemeklerden biri sanılsa da, illede emek ister.

Suyuna tuz katılmalı, makarnayı suya atmadan önce kaynadığından emin olmalı. Makarnayı haşlarken birbirine yapışmasını önlemek için kaynayan suya bir tatlı kaşığı sıvı yağ eklemeyi unutmamalı. Arada bir karıştırıp pişip pişmediğini kontrol etmeli.

Tek rakibim anneniz ya!

A a aaa .... Yoksa siz hala ?

E eee ne duruyorsunuz? Buyrun Gülriz'in Mutfağına :)

Bu da benim Makarnam !

Suyunu kaynatın bir miktar tuz ekleyin yeter. Yapışmasın diye bir tatlı kaşığı sıvı yağ ekleyin, haşlanmasını bekleyin.

Makarna haşlanırken, 2 yemek kaşığı zeytinyağında; zar gibi doğranmış havuç, kabak, dilerseniz patates, kırmızı / yeşil biber, bezelye soteleyin.

Süzün makarnanızı... Servis yapmadan önce sotelediğiniz sebzeleri, konserve mısır ve kaparileri ilave edip harmanlayın.

İşte benim Makarnam!

Afiyetler olsun...

Yoksa siz hala ?

Aa a aaa :)

Resim; Gülriz'in Mutfağındandır.


Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..